اخبار

فناوری جدید شرکت Cromwell Polythene برای گسترش بازیافت پلاستیک ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Cromwell Polythene متخصص در حوزه بازیافت، با خرید بخش بسته‌بندی‌های منعطف Moorgreen از شرکت Duo Plastics با مسئولیت محدود، در حال گسترش عملیات خود در حوزه بازیافت است.

این شرکت معتقد است که این قرارداد جدید با استراتژی شرکت Cromwell در رهبری بازار محصولات باکیفیت با کمترین اثر زیست‌محیطی با هدف حفظ  منابع برای بازیافت بسیار موثر خواهد بود. این مسئله در امتداد اقدام اخیر این شرکت برای ساخت دفاتر مرکزی و مراکز توزیع در Sheburn قرار می‌گیرد.

در حالی که نام تجاری این شرکت قرار است به Cromwell Plastics Recycling تغییر کند، واحد کسب‌وکار Moorgreen همانند قبل با انتقال تمام منافع خود از Duo همانند گذشته به تجارت خود ادامه می‌دهد.

James Lee مدیر عملیات شرکت Cromwell Polythene می‌گوید: «ما روابط تجاری خوبی با Moorgreen در طول 20 سال گذشته داشتیم. این کسب‌وکار همراستایی خوبی با فعالیت‌های ما دارد، عملیات بسیار خوب و نیروی انسانی دارد که به کسب‌وکار متعهدند. ما به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جدید هستیم تا عملیات بازیافت و تولید خود را در انگلستان بهبود دهیم و به ساخت اقتصاد چرخشی کمک کنیم».

Anthony Brimelow مدیر بازرگانی شرکت Duo در انگلستان می‌گوید: «ما افزایش قابل توجهی در تقاضای مشتریان برای محصولاتی مشاهده کردیم که برای توسعه پایدار در حوزه بسته‌بندی از پلیتن بازیافتی تهیه شدند. برای مدیریت تقاضا، کسب‌وکار ما تصمیم گرفته است بخش Moorgreen را به شرکت Cromwell بفروشد و منابع مالی حاصل از این قرارداد را برای خرید ماشین‌آلات جدید در منچستر تخصیص خواهیم داد. با حرکت صنعت به سوی استفاده بیشتر از منابع بازیافتی و کاهش وابستگی به مواد خام، چنین تصمیم‌هایی برای موفقیت در آینده اهمیت بسیاری دارد. گسترش کارخانه منچستر در زمان درست برای این کسب‌وکار انجام می‌شود و این امکان را برای ما فراهم می‌کند که پاسخگوی نیازمندی‌های در حال تغییر مشتریان خود باشیم».

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا