اخبار

فناوری جدید TPE به کاهش سر و صدا در وسایل حمل و نقل چرخدار کمک می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  یک تولیدکننده ی پیشرو و صاحب نام دوچرخه ی برقی در ایتالیا، استفاده از THERMOLAST® K را در برخی از قسمت های این محصولات همچون محفظه ی باطری پیشنهاد می کند. این محصول هم می تواند در دوچرخه های برقی و هم در اسکوترهای برقی استفاده شود.  این شرکت که Askoll نام دارد در Dueville واقع شده و از مواد لاستیکی گرمانرم ساخت شرکت KRAIBURG TPE استفاده می کند. ساخت محفظه های باطری با THERMOLAST® K باعث درزگیری کامل آن ها شده و مانع ورود آب به داخل باطری می شود. نکته ی کلیدی در تولید THERMOLAST® K چسبندگی بسیار خوب آن به پلی بوتیلن ترفتالات پر شده با الیاف شیشه است.

استفاده از دوچرخه های برقی و اسکوترها در سراسر جهان در حال افزایش است. استفاده از این وسایل حمل و نقل به خصوص در شهرهای کوچکتر و مسیرهای کوتاه تر مرسوم است.

وسایل حمل و نقل الکتریکی به مواد نوآور نیاز داشته تا بتوانند به میزان مطلوبی از سر و صداهای ایجاد شده حین حمل و نقل بکاهند. این مساله پنجره ی کاربردی گسترده ای را به روی لاستیک های گرمانرم می گشاید.

محصول THERMOLAST® K جریان پذیری بسیار خوبی داشته و خواص مکانیکی مطلوبی را داراست. این ماده در برابر شک های وارد شده و لرزش ها از محیط بیرون حین رانندگی مقاوم بوده و دچار هیچگونه رفتگی و پارگی نمی شود. باز و بسته کردن محفظه ی باطری برای شارژ نیز تاثیری بر ادامه ی عملکرد   THERMOLAST® K نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا