اخبار

فیلم‌های جدید خودچسبنده‌ی PS

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، سری محصولات جدیدی با نام برچسب‌های خود چسبنده‌ی PS اخیرا توسط Cosmo Films در Labelexpo Europe معرفی شد. این برچسب‌ها قادرند با اعمال حرارت مستقیم سطح مورد نظر را پوشش دهی نمایند. ویژگی‌ها و جزئیات این فیلم‌ها به قرار زیر تعیین شده است:
–  فیلم‌های BOPP قابل پوشش دادن و چاپ پذیر
این فیلم‌ها در حالت شفاف، سفید رنگ و انواع فلزی شده (metalized) در دو نوع پوشش دهی شده و پوشش دهی نشده موجود می‌باشد. این فیلم‌ها با جوهرهای UV، پایه آبی و پایه حلالی سازگار بوده و عملکرد بسیار خوب چاپ را ایجاد می‌نماید. این فیلم‌ها استحکام مناسبی را در شرایط پیچشی و خمشی دارا هستند.
–  فیلم‌های برچسبی روی سطوح لایه گذاری شده
این فیلم‌ها در دو حالت براق و مات موجودند. این شرکت این محصولات را به دو صورت براق و مات طراحی نموده است تا از حفاظت‌های چاپ اطمینان حاصل کرده باشد.
–  برچسب‌های  Premium روی فیلم‌های لایه گذاری 
این فیلم‌ها حالت مخملی داشته و به صورت مهندسی روی یک پایه‌ی مات طراحی شده اند.
–  فیلم‌های چاپ شونده با حرارت مستقیم
این محصول در برابر آب و حلال مقاوم است، ظاهر کاغذی ماتی داشته و از دمای 20- تا 70 درجه‌ی سلسیوس قابلیت تحمل دمایی را داراست. این فیلم در ضخامت‌های 60، 75، 87 و 100 میکرومتر موجود است. این فیلم در کاربردهای فریزری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

–  کاغذ سنتزی قابل چاپ
این محصول یک فیلم سفید مات از جنس پلی پروپیلن بوده که در ظاهر بیشتر شبیه به کاغذ می‌باشد. این فیلم با بیشتر روش‌های معمول فناوری چاپ، چاپ پذیر می‌باشد. این فیلم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم است. این فیلم در ضخامت‌های 75 تا 430 میکرومتر موجود می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا