اخباراخبار ویژه

قابل توجه شرکت های دانش بنیان/ تمدید مهلت فراخوان جذب نیروی کار نخبه تا 15 مهرماه + لینک

بسپار/ ایران پلیمر فراخوان بهره‌مندی از ظرفیت جذب استعدادهای‌ برتر در شرکت‌های دانش‌بنیان تمدید شد.

به گزارش ایسنا، با هدف بهره‌مندی شرکت­‌های دانش‌بنیان از ظرفیت استعداد­های برتر اولین دوره جذب استعداد­های برتر در بخش خصوصی با همکاری بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

در این طرح پس از احصاء موقعیت‌­های شغلی شرکت‌های دانش بنیان، بنیاد ملی نخبگان مستعدان مورد تایید را به منظور جذب در حوزه‌­های مرتبط با نیاز­ی شغلی احصاءشده معرفی می­‌کند.

نکات شرکت در فراخوان

مدت زمان فراخوان تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شده و شرکت­‌ها در این بازه زمانی فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، اطلاعات ثبت شده توسط شرکت‌­ها پس از بررسی و تأیید، در اختیار برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان قرار خواهد گرفت. لذا پیشنهاد می‌شود موارد درخواستی سامانه را به صورت کامل تکمیل کنند.

پس از اتمام مهلت فراخوان، بنیاد ملی نخبگان با بررسی و ارسال موقعیت­‌های شغلی احصاءشده برای برگزیدگان، سرمایه‌های انسانی متناسب با نیاز­ شرکت­‌ها را به ایشان معرفی خواهد کرد.

این فراخوان مختص به ثبت موقعیت‌های شغلی شرکت‌­ها است. فراخوان­ مربوط به شناسایی متقاضیان برای جذب از طریق سامانه بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی می‌­شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا