اخبار

قالب‌گیری فشاری جایگزینی نوین برای تولید درب های بطری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، درب‌های پلاستیکی تنها به روش قالب‌گیری تزریقی تولید نمی شوند. شرکت ایتالیایی Sacmi در حال به روزرسانی دستگاه‌های قالب‌گیری فشاری جهت تولید درب‌های پلاستیکی است. در آخرین اقدام این شرکت، قالب 24 حفره‌ای دستگاه قالب‌گیری فشاری نیز تولید شده است. از ویژگی‌های اصلی دستگاه CCM24 این شرکت می‌توان به میزان تولید بالاتر و مصرف انرژی کمتر آن در مقایسه با دستگاه‌های مشابه اشاره نمود. از این دستگاه در نمایشگاه k2016 رونمایی خواهد شد.

چرخه تولید درب بطری آب معدنی با قطر 29 میلی‌متر با وزن 3/1 گرم توسط دستگاه CCM24 در حدود 44/1 ثانیه بوده که در نوع خود رکورددار می‌باشد. بدین ترتیب، ظرفیت تولید دستگاه در هر دقیقه برابر 1000 درب برآورد شده است. سخنگوی شرکت اعلام داشت: “بهترین زمان چرخه ممکن برای یک دستگاه قالب‌گیری تزریقی در مقیاس صنعتی جهت تولید نمونه مشابه برابر 1/2 الی 3/2 ثانیه گزارش شده است.”

یکی دیگر از مزایای دستگاه CCM24، استفاده از سامانه خنک‌سازی با مایع خنک‌کننده اصلاح شده تحت عنوان Cool+ در قالب می‌باشد. در این سامانه از خنک‌سازی تمام قطعات متصل به قطعه پلاستیکی اطمینان حاصل می‌گردد. پس از راه‌اندازی این سامانه در سال 2014، بیش از 150 دستگاه شرکت Sacmi برای کارایی بیشتر به آن مجهز شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا