اخبار

قرارداد اعطای دانش فنی واحد پلی اتیلن سنگین به پتروشیمی تبریز برای دومین بار امضا شد!

بسپار/ ایران پلیمر شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سال رونق تولید اعطای دانش فنی یک واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت 310 هراز تن در سال را به مجتمع پتروشیمی تبریز واگذار کرد.

نیپنا روز گذشته نوشت، در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی،  قرارداد واگذاری  لیسانس، بسته  طراحی فرآیندی و مهندسی پایه  واحد پلی اتیلن سنگین با ظرفیت 310 هراز تن در سال  از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی  به مجتمع پتروشیمی تبریز،  با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز  مدیران ارشد صنعت پتروشیمی  میان علی پژوهان مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ومدیر عامل پتروشیمی تبریز امضا شد.

با بهره ­برداری از این واحد، ایران اسلامی به جمع معدود کشورهایی می­پیوندد که صاحب لیسانس تولید پلی ­اتیلن هستند و بدین طریق زمینه برای احداث واحدهای دیگر از این دست در کشور مهیا خواهد شد. محصولات این واحد برای کاربردهای مختلف از جمله لوله، انواع بطری، ظروف و فیلم­های بسته­ بندی علاوه بر پوشش نیازمندی ­های صنایع تکمیلی داخلی زمینه مساعدی برای صادرات مواد اولیه یا محصولات ساخته شده از آنها را فراهم می­ کند.

 

این در حالیست که این قرارداد همزمان با نمایشگاه ایران پلاست در مهرماه جاری یکبار دیگر با حضور طرفین و مدیرعامل NPC امضا و معرفی شده بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا