اخبار

قصه پرغصه انجمن تمامی ندارد: جواد میرحیدری به برخی ابهامات پاسخ داد

بسپار/ ایران پلیمر پس از نشست خبری روز پنج شنبه هیات مدیره ششم انجمن، سیدجواد میرحیدری رییس هیات مدیره دوره قبل در پاسخ به اظهارات طرح و منتشر شده، یادداشتی را  خطاب به این هیات مدیره و در جوابیه صحبت های مطرح شده در اختیار بسپار گذاشت. به حکم رعایت بی طرفی رسانه ای و انعکاس نظرات تمامی طرف ها چنانکه پیشتر نیز این رویه را دنبال کرده ایم، این یادداشت را در پی می خوانید. بدیهی است خوانندگان خود در برداشت مختارند و همگی ما به اعتلای انجمن ها و تشکل های مقتدر برای احقاق حقوق اعضا در این شرایط دشوار اقتصادی می اندیشیم.

جناب آقايان معين فر و شيخ نجفي
سلام و روزگار خوش
مصاحبه شما در مورد مشكلات مالي انجمن را خوانديم، همه مطالب از بي هنري ما بود ولي صحبتي از هنر شما نشنيديم!

بهتر بود چند ماه قبل كه آمديم انجمن وقتي بحث مسائل مالي باز شد، نمي گفتيد -الان جاي اين حرفها نيست- تا صحبتهاي ما ‌را هم بشنويد.
همه صحبتهايي كه كرده ايد جواب دارد، از ارث رسيدن نام برديد و اشاره نكرديد “يك ساختمان چند ميلياردي و  حدود ٤٨٠ تا ٤٩٠ ميليون تومان پول به جز سود سپرده هايي كه در اين حدود ٢ سال به نقدينگي تعلق مي گيرد هم به شما ارث رسيده است.”
“راستی مي دانيد اگرپولهاي نقد را هم سپرده كرده بوديد الان موجودي به ارث گذاشته شده انجمن بيش از ٦٠٠ ميليون تومان بود؟”
“اشاره نكرديد روزي كه انجمن به شما تحويل شد جريمه ماليات خيلي كمتر بود و با طولاني كردن مراحل جمع بدهي از حدود ٥٠٠ الي ٦٠٠ اكنون به حدود ٨٥٠ رسيده است.”
“اشاره نكرديد که بی هنر بودیم و چند برابر مشکلات دارایی نقد و غیر منقول به ارث گذاشتیم ولی ایکاش از هنر خود و دوستانتان در افزایش دارایی انجمن می گفتید.”

در مورد آمدنتان هم اگر به مشكلات خورده ايد مثل روز براي ما روشن بود كه شماها اهل حل كردن مشكلات نبوديد و نخواستيم شما و انجمن به زحمت بيوفتید، براي همين از شما حمايت نكرديم و افرادي را كانديد كرديم كه هم خودشان دست به جيب باشند و هم قبولشان داشته باشيم.
به هر جهت بر اساس همان جلسه اي كه دو ماه پيش آمديم انجمن، برويد و با همان سند انجمن  كه ارث گذاشتيم و قبل از اتمام پول نقد به ارث گذاشته شده، جلو ضرر بيشتر را بگيريد يا تسويه كنيد.
ضمنا دور از انسانيت بود كارمندجواني را كه به اشتباه دفترهاي سال ٩٤ و ٩٥ را  داده بود براي تحرير، بيش از اضطراب و استرسي كه به او وارد شد مي آزارديم يا خسارت مي گرفتيم هر چند كه با طرح در مجمع عمومي و تاييد مجمع اين موضوع نيز از سر ما رفع گرديد.
در آخر یادآوری می کنم اولا دیکته نانوشته غلط ندارد و ثانیا نکنید کاری که حکایت پدران زحمتکش و پولساز و فرزندان وارث و ناتوان تکرار شود.
سيد جواد ميرحيدري

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا