اخبار

لزوم هم افزایی بخش خصوصی و دولتی در ستاد معین اقتصاد دریا/ اعلام آمادگی رنگ روناس برای همکاری با ارتش

بسپار/ایران پلیمر مدیرکل صمت استان مرکزی گفت: بخش خصوصی و دولتی در ستاد معین اقتصاد دریا باید هم افزایی داشته باشند.

علی جودکی ششم آبانماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد معین اقتصاد دریا و صنایع دریامحور استان مرکزی که با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: در دبیرخانه ستاد مقرر است که بخش خصوصی و دولتی در جلسات حضور داشته باشند و پس از این سفر کارشناسان و مدیران عملیاتی و فنی نیروی دریایی از شرکت ها بازدید خواهند داشت که لازم است شرکت های متقاضی نیز حتما اعلام آمادگی کنند.

به گزارش ایسنا، در این نشست گروهی از فعالین اقتصادی و صنعتگران استان مرکزی زمینه همکاری خود با نیروی دریایی ارتش را مطرح کردند.

رضا سرایی مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک برای همکاری به شکل EPC و طراحی، مهندسی، ساخت و نصب هر گونه تجهیز مورد نیاز بخش دریایی و دفاعی و ایجاد مینی پالایشگاه و نیروگاه در منطقه مکران اعلام آمادگی کرد.

علیرضا کاظمی مدیر شرکت هپکو گفت: شرکت در دو حوزه ماشین های سنگین و صنعتی و ساخت نیروگاه، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فعال است و آماده است که در توسعه فعالیت های اقتصادی و صنعتی به ویژه در منطقه مکران و بنادر کشور مشارکت داشته باشد.

حمید معمارزاده عضو هیات مدیره شرکت صنایع آذراب بیان کرد: این شرکت امکانات خاصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در اختیار دارد و در زمینه تعمیر، ساخت بویلرهای شناورهای دریایی دارای سابقه درخشانی است و می تواند در زمینه تعمیر و بازسازی بویلرهای شناورها مشارکت داشته باشد البته تا امروز در زمینه سازه های دریایی دو قرارداد خوب با صنایع دریایی داشتیم و در حال ساخت و مونتاژ تجهیزات هستیم و از ابتدای دی ماه آماده تحویل این محصولات هستیم.

در ادامه جلسه، مدیران شرکت های فراپتروسازان انرژی، برفره در زمینه تامین سوخت ناوهای دریایی، نورد و لوله صفا ( تولید لوله و نورد) و رنگ سازی روناس، ظرفیت های خود برای همکاری با نیروی دریایی ارتش مطرح کردند.

همچنین، تفاهم نامه همکاری بین استان مرکزی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به امضا رسید.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا