اخبار

ماشین تزریق جدیدی تمام برقی، کم صدا و کم مصرف، سریع!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در نمایشگاه Fakuma 2018 شرکت BMB دستگاه قالب گیری تزریقی تمام الکتریکی خود با نام eKW18Pi/700 را معرفی نمود. تمرکز اصلی در معرفی این دستگاه بر سرعت، دقت و انسجام تولید بوده که تلفیقی دقیق از دانش مکانیک و الکتریسیته است.

این دستگاه با دارا بودن نیروی گیره ی 1800 کیلونیوتن، ظرفیت باز شوندگی قالب تا ۵۵۰ میلی متر، فاصله ی بین tie barهای ۵۱۰ در ۵۱۰ میلی متر، قطر ماردان ۴۵ میلی متر، حجم تزریق ۳۵۵ سانتی متر مکعب، ظرفیت تزریق 266 گرم، سرعت تزریق 350 میلی متر بر ثانیه، فشار تزریق 2000 کیلوگرم به ازای هر سانتی متر مربع و ظرفیت نرم کنندگی 52 گرم بر ثانیه جزو دستگاه های منحصر به فرد شناخته می شود.

قالب این دستگاه دارای دو حفره بوده که تولید ظروف نگهدارنده ی مواد غذایی تا ۱ لیتر از جنس PP  با ضخامت دیواره ی ۵/۰ تا 6/0 میلی متر با وزن هرکدام ۲۳ گرم را ممکن می سازد.

به عنوان یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان داشتن محیط کاری تمیز بدون نیاز به هرگونه روغن را نام برد. هزینه های تولید با استفاده از این دستگاه از ۵۰ تا ۶۰ درصد کاسته شده چراکه مصرف برق به مقدار چشمگیری کاهش می یابد. مصرف آب نیز در این دستگاه از ۸۰ تا ۹۰ درصد کمتر است. صدای این دستگاه حین تولید بسیار کم است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا