اخبار

مالک جدید شرکت Battenfeld-Cincinnati معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Battenfeld-Cincinnati، متخصص در ساخت دستگاه‌های اکستروژن، مالک جدیدی در قالب یک شرکت سرمایه‌ای خصوصی تحت عنوان Nimbus پیدا کرد. از جزئیات این خرید و فروش اطلاعاتی منتشر نشده است. شرکت Battenfeld-Cinccinati اعلام داشت با این تصمیم منابع مالی جدید و سهام سرمایه‌ای در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

رئیس شرکت Battenfeld-Ciccinnati اظهار داشت: “بدنبال تغییر ساختار موفق این شرکت در میانه سال گذشته، با حمایت Nimbus امکان تمرکز بر توسعه مواد و سرمایه‌گذاری که به افزایش قدرت ما در بازار و گسترش آن خواهد انجامید، بوجود خواهد آمد. شرکت Nimbus بطور فعال در پیشبرد دستاوردهای جدید و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت از آن حمایت خواهد نمود.”

رئیس شرکت Nimbus نیز اظهار داشت: “شرکت nimbus در شرکت‌هایی که هسته اصلی آن پویا و فعال باشد سرمایه‌گذاری می کند. در شرکت Battenfeld-Cincinnati شرایطی که از طریق آن بتوان به کیفیت بالای مدیریتی رسید حکم فرماست.”

لازم به ذکر است شرکت Battenfeld-Cincinnati قصد دارد تا از دستاوردهای جدید خود در زمینه ماشین آلات تولید لوله، پروفیل و ورقه‌های گرماشکل‌دهی در نمایشگاه K2016 رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا