اخبار

ماهنامه بسپار منتشر می کند: شماره ویژه بزرگترین نمایشگاه پلاستیک دنیا K’2016

بسپار می نویسد، ماهنامه بسپار در نظر دارد با هدف معرفی توانمندی های صنعت پلیمر کشور، شماره ویژه ای را در آستانه بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دنیا در آلمان K'2016 منتشر کند. این شماره در محل نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

شایان ذکر است در دوره قبلی این نمایشگاه بیش از 3 هزار مشارکت کننده داشت که در 19 سالن و فضایی به مساحت 77 هزار متر مربع حضور داشتند. 14 سالن نمایشگاه متعلق به ماشین سازان بود   که عمده غرفه گذاران نمایشگاه هستند. 60 درصد غرفه گذاران غیر آلمانی بودند  که بیشترین تعداد آنان را اروپایی ها تشکیل می دادند. آسیایی ها با 766 شرکت در رده بعدی و آمریکای شمالی با 132 شرکت در رتبه سوم قرار دارند. از ایران نیز شش شرکت در فضایی به مساحت 700 مترمربع در نمایشگاه حضور  داشتند. 

218000 بازدید کننده از 100 کشور از K 2013 دیدن کردند. 60 درصد این افراد غیر آلمانی بودند، همچنین 18 هزار نفر آنان ایرانی بودند. پیش بینی مي شود امسال شمار بازدید کنندگان نمایشگاه باز هم بیش از 200000 نفر باشد. آمار فوق به خوبی اهمیت حضور و معرفی شرکت های ایرانی را در این نمایشگاه مشخص می کند، ماهنامه بسپار مفتخر است پس از حضور قدرتمند  به عنوان غرفه گذار در نمایشگاه های تخصصی چایناپلاست، عرب پلاست، ترک کوت و ..این بار میزبان شما در نمایشگاه K آلمان باشد.

این نمایشگاه در تاریخ 28 مهر ماه تا 5 آبان ماه در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود، ویژه نامه بسپار در بزرگترین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دنیا( آلمان/دوسلدورف) و در غرفه مطبوعات تخصصی در معرض دید بیش از 200 هزار بازدید کننده این نمایشگاه قرار می گیرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر، معرفی واحد و فعالیت های خود و همچنین درج آگهی می توانید با شماره 77533158 ماهنامه بسپار تماس بگیرید. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا