اخبار

متنوع سازی بازارهای صادراتی مارون/ تعریف یک میلیارد دلار پروژه در راستای زنجیره ارزش و توسعه پایین دست

بسپار/ایران پلیمر مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون از متنوع سازی بازارهای صادراتی این شرکت خبر داد و افزود: با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در راستای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دست پروژه هایی به ارزش یک میلیارد دلار تعریف شده است.

امین امرایی در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی گفت: استراتژی پتروشیمی مارون به روز رسانی دانش فنی و ایجاد ارزش افزوده با هدف تنوع سازی بازارهای صادراتی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جدا از بحث حفظ و افزایش ظرفیت های تولید و فروش ، تاکید بر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش محصولات داریم، خاطر نشان کرد: یکی از افتخارهای شرکت پتروشیمی مارون همکاری و عقد قرارداد  با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در راستای استفاده از دانش فنی ایرانی در این مجموعه تولیدی است.

مدیرعامل پتروشیمی مارون همچنین هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی را ارائه توانمندی های شرکت پتروشیمی مارون و برقراری ارتباط با سازندگان، تامین کنندگان و خریداران محصولات پتروشیمی دانست و گفت: با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سهامداران و هیئت مدیره در راستای تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دست پروژه هایی به ارزش یک میلیارد دلار تعریف شده است.

امرایی افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه اجرای واحد تولید ماده اکریلونیتریل (ACN) را به ظرفیتحدود 100 هزار تن در مجاورت پتروشیمی آبادان با مشارکت شرکت تاپیکو و مارون امضاء شد.

نیپنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا