اخبار

مجری نمایشگاه چاپ و بسته بندی: رانتی در کار نیست!

بسپار پس از ساعت ها و بارها و بارها تماس با مجری برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی بالاخره توانست با آقای ابوالحسنی نایب رییس اتحادیه لیتوگرافان که در دفتر  شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران  مجری نمایشگاه چاپ و بسته بندی پاسخگو بود، گفت و گو و در خصوص شبهات مطرح شده، نظر وی را جویا شود. وی به طور خاص صحبت های پژمان قنبری مدیر بازرگانی ساپل را تکذیب کرد و گفت: من جوابی برای ایشان ندارم اما به شما یک کلام می گویم، نمایشگاه چاپ و بسته بندی فضا کم دارد!

وی افزود وقتی نمایشگاه برای مخاطبان اصلی خود یعنی آن دسته از افرادی که کار چاپ را انجام می دهند فضای کافی ندارد موظف نیست برای صنایع پلاستیک فضا اختصاص دهد. این درحالی است که این نمایشگاه نام “چاپ و بسته بندی” را یدک می کشد.

ابوالحسنی با بیان اینکه 33 هزار متر پیش ثبت نام و 3000 متر رزرو فضای نمایشگاهی وجود داشته افزود، اما نمایشگاه تنها 23 هزار متر به من فضا داده است. اختصاص فضای نمایشگاهی اولویت بندی شده است. این نمایشگاه صنفی است و اولویت اول متعلق به چاپ و بسته بندی است و مشارکت کنندگان جانبی در اولویت های بعدی قرار دارند. ظروف پلاستیک و یکبار مصرف در اولویت آخر قرار دارند. بالغ بر 300 تولیدکننده ماشین آلات تزریق پلاستیک و تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف و پلاستیک متقاضی حضور در نمایشگاه هستند اما جایی ندارم که اختصاص دهم. اگر در مورد جانمایی ناراحت هستند، حق دارند ولی ما موظف هستیم ابتدا اولویت های اولیه خود را جانمایی کنیم. همچنین تا روز یکشنبه جانمایی ادامه دارد و سپس سالنی را برای این بخش باز خواهیم کرد.

ابوالحسنی در ادامه گفت: مسائل دیگر که تهمت هستند را بعدا از لحاظ حقوقی پیگیری خواهیم کرد. اتاق اصناف نیز این موضوع را پیگیری خواهد کرد. وی همچنین در فایل صوتی موجود از ارتباط این مجموعه با یکی از نهادهای حاکمیتی خبر دارد و در ادامه گفت: حق دارند از جانمایی گله کنند اما حق تهمت زدن ندارند. باید ثابت کنند چه رانتی در کار بوده است؟ اگر صنف آن ها نمایشگاه ندارد چرا به ما تهمت می زنند!


متاسفانه صحبت های آقای ابوالحسنی تایید می کند که نه تنها بخش بسته بندی نمایشگاه فرع محسوب می شود همچنین نشان می دهد که مجریان نمایشگاه کمترین اطلاعی در خصوص صنعت بسته بندی و نقش پررنگ و قوی صنایع پلیمر در آن ندارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا