اخبار

مجمع عمومی تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات رنگ و محصولات وابسته برگزار و بازرس جدید انتخاب شد

بسپار/ایران پلیمر مجمع عمومی شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته روز یکشنبه دوم تیر ماه 98  در سالن گلزار هتل بین المللی لاله با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسپار/ایران پلیمر  مجمع عمومی بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سخنرانی خانم چپ نویس(مدیر عامل) شروع شد و در ادامه حسن سیدحسن تهرانی(ناظر)،مصطفی فاطمی(ناظر)مجید یگانه(منشی) و علی سفید آبی(هیئت رییسه)از طرف اعضاء انتخاب شدند تا مسئولیت برگزاری این مجمع را عهده دار باشند.

در ادامه مهدی سیدحسن تهرانی گزارشی از بازرسی که شامل گزارش مالی سال 97 بود را خدمت حاضرین ارائه کرد.

گزارش هیئت مدیره توسط علی بخشایی (رییس هیئت مدیره) ارائه شد که شامل مشکلات قیمت گذاری و سنگ اندازی های سازمان حمایت به تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تعزیرات، عضویت تعاونی در فدراسیون اتحادیه رنگ کشورهای اروپایی (Fatipec)، لغو میزبانی ایران برای کنفرانس دو سالانه ETCC در سال 2020 به دلیل تحریم ها و مشکلات صنعت رنگ در سال گذشته و امسال بود.

سومین گزارش توسط رضا علیخان زاده (عضو هیئت مدیره تعاونی) با موضوع گزارش مالی و  شامل موارد متعددی بود. از جمله  پیگیری ها از طریق بانک مرکزی که با توجه به اینکه ارزش کالای صادراتی رنگ از بهمن ماه کاهش پیدا کرده به همان نسبت میزان ارزش تعهدات هم کاهش پیدا کند.بحث ورود سرمایه به شرکت تعاونی و لزوم افزایش سرمایه و سرمایه پذیر برای کالا هم مطرح شد.

 چهارمین سخنران حسن باقریان فرد(عضو هیئت مدیره تعاونی)بود که در کل در دو محور برای حاضرین صحبت کرد اول بخش مسائل ارزی و دوم فعالیت های اقتصادی.

در ادامه مراسم انتخابات بازرس با حضور نماینده وزارت تعاون و خانم چپ نویس(مدیرعامل) با سه کاندیدا یعنی مهدی سیدحسن تهرانی، بخشی آذر و شاهمرادی برگزار شد که در نهایت با شمارش آرا نتیجه نهایی بدین شرح اعلام شد:

 

مهدی سید حسن تهرانی 67 رای

بخشی آذر 11 رای

شاهمرادی 18 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا