اخبار

مجوز ورود کالای همراه ملوان برای ۳۱۹ شناور صادر شد

بسپار/ایران پلیمراستاندار خوزستان پیرامون فعالیت‌های انجام شده در زمینه حمایت از معیشت مرزنشینان گفت: در جهت حمایت از معیشت مرزنشینان هماهنگی در ورود کالای همراه ملوان صورت گرفت چرا که اقتصاد برخی از شهرهای استان وابسته به این موضوع است؛ در این راستا مجوز سفر نخست ۱۴۰۱ برای ۳۱۹ شناور صادر شد.

صادق خلیلیان در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که امروز ۱۵ آبان‌ماه برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: قاچاق کالا می‌تواند به تولید داخل آسیب وارد کند؛ همچنین موجب بیکاری و به وجود آمدن مسائل و مشکلات اجتماعی شود.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت برخورد با افرادی که در زمینه قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کنند؛ بیان کرد: تولید داخل باید از طریق مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت شود.

وی پیرامون قاچاق سوخت در استان عنوان کرد: کلیه خودروهایی که حامل سوخت هستند برای خروج از استان باید بارنامه‌های خود را ارائه کنند تا اصالت آن توسط پلیس راه مورد تأیید قرار گیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر اصالت بارنامه‌ها تصریح کرد: مبارزه با بارنامه‌های های صوری باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

خلیلیان بر لزوم پیوستن همه دستگاه‌ها به سامانه واحد کشوری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و به سامانه واحد کشوری بپیوندند تا بتوانند به صورت جدی و هماهنگ با قاچاق کالا و ارز مبارزه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی گفت: معایب استفاده از کلای قاچاق از سوی صدا و سیما برای مردم تبیین شود.

استاندار خوزستان پیرامون فعالیت‌های انجام شده در زمینه حمایت از معیشت مرزنشینان اظهار کرد: در جهت حمایت از معیشت مرزنشینان هماهنگی در ورود کالای همراه ملوان صورت گرفت چرا که اقتصاد برخی از شهرهای استان وابسته به این موضوع است در این راستا مجوز سفر نخست ۱۴۰۱ برای ۳۱۹ شناور صادر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا