اخبار

محصول پلیمری جدید شرکت DuPont برای صنعت خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، محصولات جدید شرکت DuPont با قابلیت مقاومت در برابر گرما و گازها برای مدت طولانی با نام تجاری Zytel LCBM6301 و Hytrel HTR8797 روانه بازار شد. محصول Zytel LCBM6301 گونه پلی‌آمید PA612-HI با زنجیره بسپاری طویل مخصوص قالب‌گیری دمشی بوده که در برابر اسید و گرما از مقاومت بالاتری نسبت به PA6 و PA12 و برای کاربرد در کانال هوای خودروها، لوله‌‌های تهویه و لوله‌ حسگر چرخش گاز اگزوز مناسب می‌باشد. این محصول نوین، پاسخ‌گوی نیاز به پلاستیک‌های مقاوم با قابلیت عملکرد در دماهای بالا و در تماس با گازهای تولید شده از موتورهای دیزلی و بنزینی می‌باشد.

از سوی دیگر، محصول Hytrel HTR8797 بسپاری منعطف با قابلیت قالب‌گیری دمشی بوده که طول عمر عملکردی آن در دمای oC 150-130 نسبت به گونه‌های دیگر مدل Hytrel به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

این دو محصول بمنظور تامین محصولاتی نوین جهت کاربرد در شرایط دمایی و شیمیایی خورنده که مورد نیاز صنعت خودرو می‌باشد طراحی شده‌اند. هر دو محصول به آسانی فرایند شده، بدون نرم‌کننده بوده و با استفاده از دستگاه‌های قالب‌گیری دمشی موجود به راحتی قالب‌گیری می‌گردند. از سوی دیگر، این محصولات سبک‌وزن بوده که قابل جایگزینی با اجزای سنگین‌تر مانند فلزات می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا