اخبار

محمدتقی غیاثی، مدیرعامل کیمیاران: معرفی افزودنی های سازگار با محیط زیست در ایران پلاست

بسپار/ ایران پلیمر شرکت کیمیاران بعد از 25 سال فعالیت گسترده در سطح داخلی و خارجی تقریبا طیف گسترده ای از انواع استابلایزر، پودر PVC، افزودنی های روان کننده و تثبیت کننده و مقاوم کننده در برابر ضربه را تولید و عرضه می کند.
غیاثی در مورد ویژگی محصولات ارایه شده در ایران پلاست به خبرنگار بسپار گفت: با توجه به پویا بودن بخش تحقیق و توسعه ی شرکت، در هر دوره از ایرانپلاست محصول جدیدی برای ارایه موجود داریم. برای امسال نیز محصولات ارگانیک و سازگار با محیط زیست را آماده ی ارایه کرده ایم.
طبیعتا استابلایزرها که تثبیت کننده ی محصول نهایی هستند فلزاتی در خود دارند که می تواند شیمیایی یا آلی باشد. حال در محصول جدید کیمیاران از مواد غیر مضر برای محیط زیست در پایدارکننده ها استفاده شده است. این محصولات نمونه ی خارجی دارد اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش نرخ ارز، محصول داخلی ارزانتر از نمونه ی مشابه خارجی آن است. در شرایط استاندارد و برابر، محصولات کیمیاران همیشه ارزانتر بوده و این محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچند با مشکل تهیه مواداولیه مواجه هستیم اما از نظر کیفیت کاملا رقابتی با نمونه های خارجی هستیم. 
مدیرعامل کیمیاران از مشکلات بانکی می گوید: در حال حاضر جابه جایی پول به صورت بقچه ای شده است. یک کیف بزرگ از منطقه ای به منطقه ی دیگر در خارج از کشور میبریم و مراودات بانکی بسیار سخت و به شیوه گذشته ی دور انجام میپذیرد. زمانی صرافی ها میتوانستند بخشی از کار بانک را انجام دهند که متاسفانه این توانایی از بین رفت.
وی از تاثیرات اقتصادی و تاثیر آن بر روی ایران پلاست میگوید: شرایط اقتصادی و بازخورد نمایشگاه رابطه ی مستقیمی با یکدیگر دارند. هرچه شرایط اقتصادی بی ثبات تر و بدتر باشد بازخورد نمایشگاه نامطلوب تر خواهد بود.  مانند روز روشن است که در این شرایط، نمایشگاه با اقبال مواجه نخواهد شد.

 

(ادامه دارد…)

متن کامل این مصاحبه را که در شماره 192ام بسپار منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتنراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا