اخبار

اختصاصی بسپار/ مدیرعامل Thermoformer: آیا می توانید جهان را 24 ساعت بدون پلاستیک ها تصور کنید؟!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر در تجارتی 62ساله، شرکت Jamestown Plastics همیشه در حال نوآوری، جلب توجه مشتریان جدید و تولید محصولات متنوع بوده است. مدت زمان زیادی طول کشیده است تا این شرکت توانسته است به یک شرکت فرایند حرارتی با تجهیزات کامل تبدیل شود. Jay Baker، مدیرعامل شرکت Jamestown Plastics در براکتون، نیویورک، بیان می کند، این شرکت در سال 1958 تاسیس شده است و در هر دو زمینه ی شکل دهی محصولات ظریف و یا سنگین تجربه دارد. پس از 62 سال ما تصور می کنیم که در هر دو زمینه تجربه  ی کافی را داریم. در حال حاضر این شرکت با بیش از 60 ماشین شکل دهی حرارتی را در هر دو حوزه ی سنگین و سبک کار می کند و بیش از 120 فرد در این شرکت مشغول به کار هستند.
شرکت خانوادگی Jamestown Plastics معتقد است موفقیت به ایجاد تنوع در تجارت، مشتریان،ستگی دارد. نوآوری های زیادی شامل نوع ماشین
آلات و اتوماسیون مانند ربات های برش دهنده و اختراعات دیگر در این شرکت وجود دارد.
به مدیرعامل این شرکت خبر داده شد که در شرایط جدید، در یکی از شهرها، محافظ صورت (شیلد) به اندازه ی کافی وجود ندارد.
در این شرکت، از مدت ها قبل، قابلیت طراحی و ساخت در منزل نیز وجود داشت. به همین دلیل در طول دو روز، قالب مناسب برای تولید محافظ صورت تهیه شد و اولین محافظ صورت این شرکت تولید شد. هشت روز بعد از تولید اولین محافظ صورت، این شرکت یک خط تولید برای تولید محافظ صورت با عنوان TrueHero Extreme Coverage داشت. این شرکت شیلدهای زیادی برای کارکنان بیمارستان های اطراف و نیویورک تولید کرد و حتی برای کشورهای اطراف نیز این کار را انجام داد.
این شرکت هم اکنون تولید شیلد محافظتی را برای صنایع دیگری از جمله رستوران ها، سالن ها، فروشگاه ها و مدارس انجام می دهد. این شرکت محافظ صورت مورد نیاز برای مدارس و دانش آموزان را با اندازه ی کوچکتری تولید می کند.
ما بیش از 35سال است که در حوزه ی تجارت دارویی تجربه داریم ولی نمی توانیم به طور ناگهان وارد بخش تولید وسایل حفاظت سلامتی شویم. این بخش معمولا از واردات به کشور تامین می شود. ما ناگهان وارد این حوزه شدیم ولی تمام ظرفیت خود را برای آن نخواهیم گذاشت. ما تنها چند ماه در این حوزه فعالیت خواهیم کرد. با این وجود ما مجبور میشویم مدت طولانی تری به این کار ادامه دهیم.
یکی از افتخارات این شرکت به دست آوردن اولین گواهی جهانی در زمینه ی تولید بسته بندی های محافظ برای کودکان است. این بسته بندی طوری طراحی شده است که بعد از بسته شدن حتی در صورت زمین افتادن نیز ایمن باقی  می ماند. نام فناوری به کار رفته در این نوع بسته بندی Click it Clam است. این فناوری به صورت ثبت اختراع جهانی درآمده است. یکی از کاربردهای این نوع بسته بندی برای چسب های بسیار قوی است. Baker بیان می کند، این نوع بسته بندی درهای زیادی به روی ما می گشاید. این مکانیزم بسته شدن به بسته بندی اجازه می دهد پس از بسته شدن بسیار ایمن باشد.
Baker دیدگاهش در مورد پلاستیک ها را اینگونه بیان می کند، من امیدوارم همه ی کسانی که معتقدند پلاستیک ها بد هستند، جهان را 24 ساعت بدون پلاستیک تصور کنند و ببینند به چه صورت خواهد بود. پلاستیک می تواند یکی از مواد زیست سازگار باشد. این به میزان علم شما در مورد این مواد بستگی دارد. دوستداران محیط زیست با کسانی که بیش از حد ضایعات پلاستیکی تولید می کنند مبارزه می کنند ولی اگر کمی علمی تر به این موضوع نگاه کنیم می توانیم قضاوت منصفانه تری در مورد این مواد داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا