اخبار

مدیر بخش رسانه ای مرکز نمایشگاهی دوسلدورف پس از 33 سال بازنشسته می شود/ درسی برای همه: حرفه ای گری و وفاداری

بسپار/ ایران پلیمر  Eva Rugenstein  با ارسال یادداشتی برای خبرنگاران رسانه های تخصصی پلیمر در سراسر دنیا از جمله سردبیر گروه رسانه ای بسپار، از بازنشستگی خود در پایان سال میلادی جاری خبر داد. او به مدت 25 سال مدیر بخش رسانه ای مرکز نمایشگاهی دوسلدورف بود که بسیاری از نمایشگاه های بزرگ دنیا از جمله معتبرترین آنها در صنعت پلاستیک یعنی K Show را برگزار می کند.

او در بخشی از این یادداشت نوشته است: پس از 33 سال فعالیت وقت آن رسیده است که با خاطراتی فراموش نشدنی Messe dusseldorf را ترک کنم.

این مدت برای من فرصتی بی نظیر بود تا با صنایع جالب توجهی آشنا شوم، با موضوعات هیجان انگیزی درگیر شوم و در کنار اینها، افراد موثری را ملاقات کنم، یاد بگیرم و حتی یک روز کسل کننده نداشته باشم.  

دکتر Ccornelia Jokisch جای Eva را خواهد گرفت و در کنار تیم خبری گذشته این مرکز نمایشگاهی، کار تولید و نشر خبر و محتوا ادامه پیدا خواهد کرد.

 

گروه رسانه ای بسپار در کنار دوستی نزدیک با Eva، در تمام این سالها کارکرد وی را به عنوان یک مدیر ارشد خبری در چارچوب های حرفه ای ستوده و نقش و رد پای وی را حتما می توان در آنچه از نمایشگاه K در اذهان همه ما دست درکاران صنعت پلاستیک و لاستیک باقی مانده، به وضوح دید. برای او آرزوی شادی روزافزون داریم و برای مدیر جدید و همکاران این مجموعه خواهان موفقیت هستیم.

 

امیدواریم روزی در ایران هم تیم های خبری متعهد و حرفه ای به کمک نمایشگاه های تخصصی و صنایع کشور بیایند و در مسیر معرفی توانمندی های صنایع پلیمر در منطقه و جهان ثابت قدم باشند. 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا