اخبار

مدیر فروش Engel: عرضه ماشین های قالب گیری تزریقی با نام Victory مدل Tie-bar-less

بسپار می نویسد، Herbert Hofmair، مدیر فروش شرکت Engel در گفتگو با بسپار گفت: شرکت Engel نزدیک به 30 سال است که در بازار ایران حضور دارد. فروش این دستگاه ها حتی در زمان های تحریم هم صورت گرفته است. 

این بار برای سومین بار است که در ایران پلاست شرکت می کنم. فکر می­کنم جمعیت بیشتری می توانست در این نمایشگاه حضور داشته باشد. من و همکارانم در Engel فکر می کنیم که باید فناوری پیشرفته ی خود را از اتریش به ایران منتقل کنیم. منظورم از فناوری خصوصا فناوری قالب گیری تزریق است. 

دستگاه های ما در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی، دارویی، الکترونیک و … کاربرد دارد. در هر بار شرکت خود در ایران پلاست سعی می کنیم یک فناوری جدید Engel را به ایران معرفی کنیم. اینبار با دستگاه قالب گیری تزریقی با نام Victory مدل tiebarlless حضور بهم رسانده ایم. نوآوری این دستگاه در مصرف کمتر انرژی و امکان استفاده از قالب های توده ای (Bulk moulds) می باشد. با این مفهوم جدید امکان استفاده از قالب های بزرگتر در دستگاه یکسان وجود خواهد داشت. با استفاده از این دستگاه، امکان جابجایی قالب نیز بسیار راحتتر خواهد بود. در ساخت این دستگاه تلاش شده است تا با وجود مصرف انرژی بسیار اندک، قدرت بسیار زیادی را دارا باشد. این دستگاه را می توان جزو سری دستگاه های EcoDrive از جهت مصرف انرژی اندک دانست.  امکان استفاده از این دستگاه در اتاق های تمیز برای کاربرد تولید تجهیزات پزشکی نیز وجود دارد.

Hofmair در مورد فروش این دستگاه خاطر نشان کرد که مشتریانی مراجعه نموده اند که نتیجه ی جلسه با آن ها مثبت بوده است. به دلیل کمبود وقت شرایط خرید در نمایشگاه وجود نداشته ولی به نظر می رسد پس از اتمام نمایشگاه این خریداری توسط مشتریان ایرانی صورت پذیرد. توافقات لازم بر قیمت و میزان تخفیفات نمایشگاهی صورت گرفته و پس از نمایشگاه نهایی خواهد شد.

تنها چیزی که در ایران اجازه فروش نداریم، ربات 6 محوره است. این مساله هم به دلیل واحد کنترلی این ربات می باشد. بحث مکانیکی این دستگاه مشکلی برای حضور در ایران ندارد. سایر ربات های خطی مشکلی برای فروش در ایران ندارند.

 

(ادامه  دارد …)


متن کامل این مصاحبه را در شماره 181ام ماهنامه بسپار که در مهر ماه منتشر شده است بخوانید. 


 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا