اخبار

مدیر نمایشگاه ایران پلاست: بیش از 300 مهمان خارجی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده اند

بسپار/ایران پلیمر  فرید دوستی مدیرهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اظهار کرد: در نمایشگاه ایران پلاست امسال، تعداد قابل توجهی از شخصیت های ملی و بین المللی در این رویداد بزرگ نمایشگاهی حضور خواهند یافت.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که از بیش از 300 مهمان خارجی نیز برای حضور دعوت به عمل آمده است گفت: نمایشگاه ایران پلاست، یکی از رویدادهای مهم در بازار محصولات پلیمری داخلی و منطقه است که با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل برگزار می شود.

وی با بیان این که درهفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 20 سفیر حضورخواهند داشت گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده انعقاد بیش از 6 قرارداد نهایی شده است و بیش از10 تفاهم نامه نیز میان فعالان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست افزود: در نمایشگاه هفدهم ایران پلاست قراردادها و تفاهم نامه هایی نیز با پژوهشگاه صنعت نفت به امضا خواهد رسید.

دوستی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال 20 عنوان پنل و کارگاه اموزشی و تخصصی برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 26 لغایت 29 شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا