اخبار

مدیر نمایشگاه ایران پلاست: حضور 770 شرکت داخلی و خارجی در هفدهمین دوره نمایشگاه/ دعوت از وزیر کود شیمیایی هندوستان + برخی تناقض ها

بسپار/ایران پلیمر مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از حضور 560 شرکت داخلی و 210 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست خبر داد و گفت: با مذاکراتی که با همکاری وزارت امور خارجه انجام شده است، از وزیر کود شیمیایی هندوستان و مدیران نمایشگاه‌های پلاست جهان برای حضور در هفدهمین دوره ایران‌پلاست دعوت شده اند.

فرید دوستی با تأکید بر اینکه اهتمام هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تبدیل نقاط ضعف دوره‌های گذشته این نمایشگاه به فرصت بوده است، اظهار کرد: ایران‌پلاست هفدهم در نحوه برگزاری، اهداف، رویکردها و حتی نحوه ارائه خدمات در مقایسه با اداوار گذشته متفاوت‌تر و در حد استانداردهای جهانی صنعت نمایشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 1170 شرکت داخلی در مرحله پیش‌ ثبت‌نام برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اعلام آمادگی کردند، افزود: از این تعداد تقاضا با وجود اختصاص تمامی فضای نمایشگاهی به ایران‌پلاست هفدهم تنها امکان حضور 560 شرکت داخلی میسر شد.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست میزبان 210 شرکت خارجی در فضایی به مساحت 3200 متر مربع است که این میزان مشارکت در مقایسه با دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

دوستی با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت برای نخستین بار در ایران‌پلاست امسال حضور خواهد داشت، یادآور شد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز نقش پر رنگ‌تر و تأثیرگذارتری در این دوره از نمایشگاه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده، بیش از 220 بازدیدکننده خارجی شامل مقامات، تجار و سرمایه‌گذاران برای حضور در دوره هفدهم نمایشگاه ایران‌پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تصریح کرد: همچنین با مذاکراتی که با همکاری وزارت امور خارجه انجام شده است، از وزیر کود شیمیایی هندوستان و مدیران نمایشگاه‌های پلاست جهان برای حضور در هفدهمین دوره ایران‌پلاست دعوت شده اند.

دوستی یکی از رویکردهای جدید در ایران‌پلاست هفدهم را ایجاد بخشی به نام «پلاست جابز» عنوان کرد و گفت: ایران‌پلاست در این بخش با شناسایی فارغ‌التحصیلان نخبه رشته‌های مرتبط با صنعت پتروشیمی، سعی دارد که این گروه متخصص جوان را به مراکز صنعت نفت معرفی کند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 26 لغایت 29 شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

نیپنا
ایران پلیمر  البته ادعای مطرح شده در خصوص بی سابقه بودن حضور خارجی ها در ایران پلاست صحت ندارد. در دوره دهم ایران پلاست بیش از 500 شرکت خارجی در فضایی به وسعت 8000 متر حضور داشتند. 
حضور خارجی ها در نمایشگاه این دوره شامل پاویون های چین/ هند/ ترکیه است و بخش هایی در نقشه نمایشگاه اینترنشنال قید شده که کشور یا کشورهای آن مشخص نیست.
همچنین معلوم نیست آیا ایران پلاست به روال دوره های اخیر فضایی برای نشست های B2B و یا Business Forum تدارک دیده یا از هیات های تجاری برای این رویداد بین المللی دعوت به عمل آمده است یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا