اخباراخبار ویژه

آیا حضور در نمایشگاه عرب پلاست امن است؟/ مدیر این نمایشگاه پاسخ می دهد

بسپار/ایران پلیمر  رشید مباید، مدیر نمایشگاه عرب پلاست طی مصاحبه ای گفت: ما مفتخریم که برگزاری پانزدهمین دوره ی عرب پلاست را در تاریخ 15 الی 18 نوامبر ( 24 الی 27 آبان ) در مرکز تجارت جهانی دبی اعلام کنیم. این تاریخ ها با دقت تمام انتخاب شده اند بطوریکه کشورها فرصت کافی آماده سازی برای این نمایشگاه را داشته باشند.

وی گفت: نمایشگاه های تجاری امارات همواره بهترین گزینه برای معرفی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین المللی بوده و عرب پلاست نیز پر مخاطب ترین نمایشگاه حوزه پلاستیک و پتروشیمی در خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی است.

او  در پاسخ به اینکه چگونه می توان به بازدیدکنندگان اطمینان داد که حضور در چنین رویدادهایی (به دلیل همه گیری کرونا) ایمن است، اعلام کرد: امارات متحده عربی تا کنون پیشگام واکسیناسیون بیش از 9 میلیون نفر از ساکنان خود شده است و این کار همچنان ادامه دارد که این خود دلیل روشنی است که بگوئیم سفر به امارات متحده عربی ایمن است.

آقای مباید افزود: در طول دوران پاندمی و همه گیری ویروس COVID-19 در جهان، دولت امارات متحده عربی به همراه وزارت بهداشت ، اداره بهداشت دبی و وزارت گردشگری و بازاریابی بازرگانی تمام اقدامات را انجام می دهند تا از امنیت سلامت بازدیدکنندگان اطمینان حاصل کنند و لازم بذکر است که این اقدامات از بالاترین استانداردهای جهانی برای برخوردارند.

شرکت بین المللی بیوتی اسکای نماینده رسمی این رویداد در ایران آخرین مهلت ثبت نام نمایشگاه عرب پلاست را 25 خرداد اعلام کرده است. علاقه مندان در صورت تمایل می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا