اخبار

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیرعامل NPC فرمانده بسیج وزارت نفت شد/ تحقق یک رویا

بسپار/ ایران پلیمر آیین تکریم و معارفه مسئولان جدید و قدیم بسیج وزارت نفت با حضور تعدادی از فرماندهان و نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار کشور و معاونان وزارت نفت، برگزار شد.

به گزارش نیپنا، در مراسمی با حضور تعدادی از فرماندهان و نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار و معاونین وزارت نفت، طی حکمی از سوی سردار غلامحسین سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد علی فلاح تکریم و مرتضی شاهمیرزایی به عنوان فرمانده جدید بسیج وزارت نفت معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام شاهانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار، به لزوم احیای ظرفیت بسیج در ادارات تاکید کرد و گفت: بسیج وزارتخانه‌ها باید از ارزش‌های ملی و مذهبی دفاع کنند تا برکت ناشی از آن عملکرد ادارات را به حد والایی از رضایت‌مندی برساند، همچنین بصیرت افزایی و جلوگیری از تاثیر شایعات جزو دستور کارهای جدی مجموعه بسیج وزارتخانه‌ها باشد.

در بخش دیگر این برنامه، مرتضی شاهمیرزایی به عنوان فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت اظهار کرد: قرار گرفتن در در جایگاه شهداء بار سنگینی است که بر دوش گرفته‌ایم، زیرا که خون ایشان موجب شد تا تولید پتروشیمی ما از ۱.۵ میلیون تن در اوایل انقلاب به ۹۰ میلیون تن برسد.

وی در ادامه اضافه کرد: درنظر داریم ۲۳ قلم از کالاهای صنعتی که وارداتی است را از طریق شرکت‌های دانش بنیان و با تکیه بر علم و توان دانشمندان کشور تامین کنیم که مقدمات آن فراهم شده است.

در پایان این مراسم معاونت‌های وزارت نفت و فرماندهان بسیج اقشار به مسئول جدید بسیج وزارت نفت تبریک گفته و از مسئول قبلی این جایگاه تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا