اخبار

مستربچ‌ سفید، رنگی تر از همیشه!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، ماده‌ی ME800047 مستربچ سفید تولید شده توسط شرکت Tosaf بوده که در کاربردهای اکستروژن پوششی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده زمانی که در دمای زیاد تحت فرآیند قرار می‌گیرد دچار افزایش پایداری حرارتی شده و از میزان بو و دود حاصل شده از آن کاهیده می‌شود. مهم‌تر آن که، این مسترچ بهره‌وری تولید بیشتری را در مقایسه با انواع مشابه ایجاد می‌کند.

رانشگری پوششی فرآیندی است که طی آن نیاز است لایه‌ی بسپاری بسیار نازکی روی زیرآیندی در دمای فرآیندی نزدیک به دمای تخریب حرارتی بسپار مورد استفاده (تقریبا 300 درجه‌ی سلسیوس) اعمال شود. این فرآیند چالش‌های بسیار زیادی داشته که برای فعالان در این صنعت بسیار شناخته شده محسوب می‌شود. به عنوان مثال در این فرآیند بسپار ممکن است دچار گردنه ای شدن (صفحات بسپاری روی سطح رشته‌ای می‌شوند) شود، دود بسیار زیاد و یا به دلیل دمای بالای فرآیند بوی بدی ایجاد نماید. همچنین این بسپار ممکن است به خوبی پراکنده نشده و یا حتی حالت ژل شدگی پیدا کند.

به منظور غلبه بر این مشکلات فرآیندی شرکت Tosaf محصول مستربچ سفید  ME800047 را ایجاد کرده است که می‌تواند متحمل دمای بسیار زیاد فرآیندی گردد در حالی که کیفیت پراکندگی آن نیز به خوبی حفظ شود. این ویژگی‌ها موجب پوشش دهی بسیار همگنی می‌شود و نیاز به هرگونه فیلتر کردن در حین فرآیند را برطرف می‌نماید. تشکیل ژل با استفاده از این مستربچ تا حدود بسیار زیادی کاسته شده که این مساله ویژگی‌های نوری محصول را حتی در لایه‌های بسیار نازک نیز بهبود می‌بخشد. همچنین به دلیل اندک بودن افزودنی در این مستربچ قابلیت چاپ پذیری خوبی در محصول نهایی ایجاد می‌کند.

[EasyDNNnewsLink|65]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا