اخبار

مستربچ های معدنی با خواص مکانیکی بهبود یافته برای بسته بندی ها

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار/ ایران پلیمر شرکت GCR گونه های جدیدی را به محدوده ی محصولات مستربچی معدنی خود افزوده است. این گونه های جدید که BioGranic نام دارند بر اساس مواد معدنی با کیفیت همراه با رزین حامل تخریب پذیر (compostable resin carrier) طراحی شده اند. 
این محصول جدید به تازگی طراحی شده دارای عملکرد مکانیکی بهبود یافته ای می باشد. خواصی نظیر استحکام ضربه، مقاومت در برابر پارگی و سفتی می‌تواند با استفاده از پرکننده های معدنی بهبود یابد. 
با افزودن BioGranic به فرمول بندی شرایط فرآیندی بهبود می یابد. خاصیت رسانایی گرمایی ای که در مواد معدنی وجود دارد امکان ایجاد شرایط پایداری از فرآیند در دماهای کم را فراهم می آورد. در این صورت قیمت تمام شده ی فرمول بندی نهایی با استفاده از این ماده کاهش یافته که این مساله رقابت پذیری را برای مصرف کنندگان ارتقا می بخشد.
این مستربچ ها می توانند در کاربردهای منعطف نظیر کیسه های خرید، فیلم های کشاورزی، بسته بندی های انعطاف پذیر، پوشش های اکسترودری، کیسه های فوق نازک و … مورد استفاده قرار گیرد. 
این مواد در کاربردهای صلب نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند. از جمله موارد استفاده در چنین کاربردهایی می توان به فنجان های گرماشکل دهی شده، رومیزی های یکبار مصرف و مصارف کشاورزی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا