اخبار

معرفی جایزه دانش آموخته برتر مهندسی پلیمر دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، دوره چهارم 1401

بسپار/ایران پلیمر انجمن مستقل فارغ ­التحصیلان مهندسی پلیمر واحد علوم و تحقیقات، از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز به فعالیت کرد. چند نفر از ورودی­ های نخستین دوره ­ی کارشناسی پلیمر سال 1382 تصمیم گرفتند گروهی بسازند تا فارغ­ التحصیلان پلیمر دانشگاه را، فارغ از جغرافیایشان، به هم متصل کنند.

بنیان گذاران این گروه، به دلیل حمایت، تشویق و آموزه‌هایی که سالها پیش از استادان دوره کارشناسی خود دریافت کرده بودند، و همچنین تجربه‌هایشان در طی باقی سال‌های تحصیل، چه در ایران و چه خارج از ایران، به این باور رسیده بودند که تشویق و قدردانی از دانش­جویان مستعد می‌تواند تاثیر مضاعفی در ایجاد انگیزه، امید و پویایی بیشتر ایشان داشته باشد. این شد که همپای هم، بنای یک جایزه­ ی تشویقی کوچک را گذاشتند به امید آنکه مسیر را برای دانش­جویان امروز هموارتر سازند. در طی این چند سال، برخی دانش­جویان و فارغ ­التحصیلان دوره ­های بعدی هم به این انجمن پیوستند و مشتاقانه، یاریگر فعالیت­های مربوط به این جایزه تشویقی شدند.

معیارهایی که برای این جایزه در نظر گرفته شده است فعالیت­های علمی-پژوهشی و نیز فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی دانش­جویان است. در هر دوره، ارزیابی بر اساس این معیارها، معرفی­نامه اعضای هیات علمی پلیمر علوم و تحقیقات و مصاحبه اینترنتی داوران با دانش­جویان انجام می­ شود. اولین دوره ­ی این جایزه در سال 1398 برگزار شد و حالا دوره­ ی چهارم انتخاب دانش ­آموخته برتر در جریان است. شما هم اگر در سال تحصیلی 1400-1401 از مقطع کارشناسی مهندسی پلیمر علوم تحقیقات فارغ ­التحصیل می­ شوید و دوست دارید در این دوره شرکت کنید می­ توانید به این انجمن از طریق (نشانی رایانامه [email protected]). اطلاع بدهید.

آخرین مهلت ارسال مدارک تا نیمه خرداد ماه 1401 است. از دانشجو (یا دانشجویان) برگزیده طی مراسمی در مهرماه 1401 تقدیر خواهد شد. اخبار مربوط به این انجمن نیز از طریق صفحه اینستاگرام (polymer_eng_srbiau_alumni) قابل پیگیری است.

امید است که این اقدام کوچک انجمن، بهانه ­ای باشد برای شکوفایی هرچه بیشتر همراهی ­ها، همکاری ­های علمی پژوهشی و پشتیبانی ­های حرفه ­ای پلیمری-تبارهای علوم و تحقیقات، و هم، آغازی باشد برای استحکام ارتباط­ های حرفه ای میان فارغ‌التحصیلان و دانش­جویان تمامی دوره­ های این دانشکده.

 

با مهر،

انجمن مستقل فارغ ­التحصیلان مهندسی پلیمر علوم و تحقیقات

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا