اخبار

معرفی خطوط جدید 5 لایه فیلم در نمایشگاه PLast 2018 ایتالیا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر به منظور بهره گیری از تمامی مزایای فناوری در صنعت بسته‌بندی انعطاف پذیر که سالیان متمادی مورد استفاده قرار گرفته است و از آنجایی که نمایشگاه Plast 2018 به همراه Ipack-Ima، MeatTech و Print4All برگزار می‌شود، شرکت Macchi خط 5 لایه‌ی POD خود را با شعار “رانشگری آسان می‌شود” به نمایش گذاشته است.  این خط تولید فیلم‌های 5 لایه، تولیدات خود را در حداکثر کیفیت ممکن انجام داده و انواع مختلف فیلمی تولید می‌نماید.
با توجه به همکاری مداوم و بسیار نزدیک با شرکت Dow Chemical که همیشه بهترین فرمول بندی‌های ممکن را برای چنین کاربردهایی ایجاد می‌نماید، در خط تولید فعال در نمایشگاه تولیدی با ظرفیت 1000 کیلوگرم در هر ساعت صورت خواهد گرفت. مساله‌ی حائز اهمیت این است که این تولید عظیم با چنین ظرفیتی در صورتی انجام شد که محدودیت ارتفاع برای غرفه‌های نمایشگاهی وجود دارد. با این وجود شرکت Macchi تولید خود را با تضمین حداکثری در ایجاد بهترین انعطاف پذیری همراه با سطوح تولیدی و کیفیتی بسیار مناسب انجام داد.
استفاده از سامانه‌های نسل چهارم صنعت توسط شرکت Macchi با کمک و همکاری شرکت Siemens صورت گرفت. این دو شرکت همکاری‌های بسیار زیادی را از زمان‌های قدیم با یکدیگر انجام داده‌اند. سامانه‌های Industry 4.0 شرکت Siemens با استفاده از نرم افزارهای طراحی شده توسط بخش IT شرکت Macchi و به صورت تلفیقی در خطوط رانشگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا