اخبار

معرفی راه حل های هوشمند و موثر ENGEL در Interplastica 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت ENGEL مشتریان خود را رقابت پذیرتر می کند. این شرکت با مفهوم ماشین آلات انعطاف پذیر و بهره ور همراه با خودکار سازی در INTERPLASTICA 2019 در مسکو روسیه شرکت کرد. یکی از دستگاه های معرفی شده توسط این شرکت دستگاه نشانه گذاری در قالب (IML) با رویکردی اقتصادی برای بسته بندی مواد غذایی بود. این شرکت در INTERPLASTICA 2019 در تلاش بود تا نشان دهد این دستگاه چگونه می تواند برای تولیدات کوچک یک مرحله ای نیز مقرون به صرفه عمل کند. این دستگاه در حال حاضر برای بسته بندی مواد غذایی قابل خرید است. برای انجام این کار شرکت ENGEL چندین فناوری را در قالب دستگاه ترکیب کرده است.

دستگاه معرفی شده در INTERPLASTICA 2019 به یک ربات مجهز بوده که نشانه ها را از محفظه ی IML جدا کرده آن را درون قالب قرار می دهد و به صورت همزمان اخرین قطعه ی قالب گیری شده را برداشته و برای خروج از سامانه به عقب هدایت می کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که هم برای کاربردهای نشانه گذاری در قالب و هم کاربردهای غیر نشانه گذاری در قالب مناسب باشد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در INTERPLASTICA 2019 معرفی شد ارتباط اینترنتی مشتری در رابطه با این دستگاه بود. با این سامانه هر زمان و در هر جایی می توان دیدی کلی نسبت به موقعیت دستگاه و موقعیت فرایندی آن داشت. این مساله ارتباط بین فرایندکاران و دستگاه را بسیار ساده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا