اخبار

معرفی سری جدیدی از ABS های پیشرفته

گروه ترجمه و تولید محتوا می نویسد، شرکت ELIX شرکتی پیشرو در زمینه ی تولید ABS می باشد. این شرکت تولیدکننده ای جهانی در زمینه ی تولید محصولات مخصوص سلامتی با این دسته از بسپارها می باشد.

طبق گفته ی Aurelie Mannella مدیر بخش بهداشت این شرکت می باشد: “گونه های پزشکی ABS تولید شرکت ELIX دارای بالاترین استاندارها در زمینه ی مصارف در تولیدات پزشکی می باشد. محدوده ی محصولات ما دارای دو رده ی USP با نام های VI و ISO با شماره ی 19993 می باشد. این محصولات زیست سازگار بوده و می تواند در کاربردهای پزشکی و غذایی در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گیرد. ما مقدار زیادی از این مواد را به تولیدکنندگان قطعات پزشکی از طریق قالب گیری تزریقی و شرکت های دارویی به فروش می رسانیم.”

شرکت ELIX در حال حاضر قادر است محصولات خود را با 130 نوع رنگ مختلف برای استفاده در کاربردهای پزشکی به فروش برساند. این شرکت قادر است در صورت درخواست، رنگ جدیدی ایجاد کرده و مسوولیت بهداشتی بودن رنگدانه ها را بپذیرد.

شرکت ELIX اخیرا محدوده ی محصولات خود را گسترش داده و محصولی را مخصوص استفاده در کاربردهای غذایی با نام ELIX M545TF تولید نموده است. این محصول چقرمگی بسیار زیادی داشته و در دماهای بالا بسیار پایدار می باشد. انواع آزمون های مهاجرت روی این ماده صورت گرفته است.

علاوه بر تولید گونه های پزشکی ABS مخصوص قالب گیری تزریقی این شرکت به تازگی محصول جدیدی با نام ABS-3D FC filament را مخصوص کاربرد چاپ سه بعدی تولید نموده است. این محصول که زیست سازگار می باشد دارای رنگ هالی مختلف بوده و به جز کاربردهای پزشکی در کاربردهای غذایی نیز قابل استفاده می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا