اخبار

معرفی سه ماشین تزریق پیشرفته توسط Chen Hsong در ChinaPlas 2019

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Chen Hsong در نمایشگاه CHINAPLAS2019 سه دستگاه پیشرفته ی قالب گیری تزریقی خود را معرفی خواهد کرد. این سه دستگاه SUPERMASTER 100-SPARK، JM-MK6E و SUPERMASTER 700-TP ll نام دارند.

سری SUPERMASTER 100-SPARK سری جدید دستگاه قالب گیری تزریقی تمام الکتریک است. جدا از ظاهر بسیار خوب این دستگاه ها، این دستگاه ها در بهترین کیفیت ممکن بسته شده و محدوده ی کاربردی بسیار متنوعی را دارا هستند. از جمله کاربردهای این دستگاه ها می توان به قالب گیری قطعات با دیواره ی فوق نازک تا قطعات با دیواره های بسیار ضخیم تحت فشار زیاد اشاره کرد. به گفته ی این شرکت دستگاه مذکور سریع ترین دستگاه تمام الکتریک (300ms) در بازار چین است. این دستگاه دور صفر را در عرض 30ms تا rpm2000 افزایش می دهد.

دستگاه JM-MK6e بهبود یافته ی دستگاه های سری MK6 است. در این نام گذاری e به معنی Evolution و یا همان تکامل است. این دستگاه توسط تیم طراحی تولیدات قبل انجام شده و در طراحی آن از روش طراحی ژاپنی استفاده شده است.

در بین تمامی دستگاه‌های تولیدی، دستگاه SUPERMASTER به عنوان ستاره‌ی تولیدات این شرکت محسوب شده و پرفروش ترین دستگاه است. مدل700-TP ll  نسل جدید تولیدات SM-TP با بهبودهای قابل توجه است. این دستگاه پایدارتر بوده، سرعت بیشتری داشته و هوشمندتر است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا