اخبار

معرفی فیلم های پلیمری مخملی برای بسته بندی های لوکس در آستانه جشن های کریسمس

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت پیشرو در تولید فیلم با نام Cosmo که تولیدکننده ی فیلم های مختلف از جمله فیلم های مورد نیاز برای بسته بندی های منعطف است به تازگی موفق به تولید یک فیلم مخملی لایه گذاری شده با فلز  شده که برای استفاده در بسته بندی های لوکس مناسب است. این فیلم به گونه ای طراحی شده است که رنگی نقره ای داشته و حسی قوی از مخمل را ایجاد کند. این فیلم برای لایه گذاری روی بسته بندی های کاغذی مناسب است.

کار با رنگ نقره ای خیلی آسان نیست به خصوص زمانی که به عنوان رنگ پیش زمینه حین چاپ انتخاب شود. این رنگ زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز داشته و امکان ایجاد مشکلات چاپی را باعث می شود. با توجه به این چالش ها معمولا چاپگرها از رنگ نقره ای به عنوان رنگ پیش زمینه استفاده نمی کنند.

این در حالی است که طراحان گرافیک رنگ نقره ای را نسبت به سایر رنگ ها بیشتر ترجیح می دهند. انتخاب این رنگ به آنها این امکان را می دهد تا طراحی ها و سایه روشن های کم نظیری را ایجاد کنند.

برای پر کردن این خلا شرکت Cosmo فیلم مخملی فلزی شده ای را معرفی کرده است که قابل چسبیدن و قابل چاپ است. این فیلم مات نقره ای رنگ BOPP با داشتن حس مخملی قبل از چاپ باید روی یک کاغذ چاپ نشده لایه گذاری شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا