اخبار

معرفی پلی فتالامیدهای جدید BASF مخصوص استفاده در محیط های چالشی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بعد از دستیابی بازار به Ultramid Advanced N، شرکت BASF یک پلی فتالامید جدید (PPA) را معرفی کرده است. این محصول در نمایشگاه Fakuma اخیر در آلمان معرفی شد. محصول Ultramid Advanced T1000 گروه جدیدی از آمیزه ها بر پایه ی پلی آمید 6T/6I است.

در بین مواد مختلف از خانواده ی Ultramidها، Ultramid Advanced T1000 دارای استحکام و سفتی در عین داشتن خواص مکانیکی پایدار تا دمای بیشتر از ۱۲۰ درجه ی سلسیوس است.

به دلیل داشتن ساختاری که بخشی از آن از مواد شیمیایی آروماتیک ساخته شده است، Ultramid Advanced T1000 نسبت به بسیاری از گونه های PPA موجود در بازار، در برابر رطوبت و محیط با شرایط سخت بسیار مقاوم است.

به گفته ی عبدالله شیخ رئیس تیم جهانی PPA شرکت BASF: نیاز به محصولات جدیدی که قادر باشند فلزات را جایگزین کنند روز به روز در حال افزایش است. تولید این محصولات می تواند به عنوان تولیدات نسل جدیدی از مواد سبک وزن با عملکرد بالا شناخته شود.

در حال حاضر شرکت BASF در حال گسترش مواد خود بر پایه ی PPA است. دلیل این گسترش محصول پاسخ به مشتری های مختلف در جهت مواجهه ی هرچه بهتر با چالش های فنی موجود در بازار است.

با داشتن خواص منحصر به فرد PPA تولید شرکت BASF با نام تجاری Ultramid Advanced T1000 قادر است در کاربردهای مختلف نظیر پمپ های آبی، مدارهای سوختی، سامانه های کاهشی کاتالیزگری انتخابی و سایر کاربردهای جزئی نظیر استفاده در دستگاه های تولید قهوه، مبلمان، ساخت و سازهای ساختمانی، سامانه های توزیع آبی، سامانه های گرمایشی و پمپ ها مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا