اخبار

معرفی کتاب/ بازرسی حرفه‌ای آماده سازی سطح/ گفت و گوی بسپار با نویسندگان

بسپار/ایران پلیمر حسن گلمکانی و مهدی قاسمی نویسندگان کتاب بازرسی حرفه ای آماده سازی سطح هستند. مهندس گلمکانی به خبرنگار گروه رسانه ای بسپار گفت:  این کتاب در اصل ویرایش جدیدی از کتاب “آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی صنعتی” است که در سال 1390 توسط انتشارات اندیشه سرا چاپ و عرضه شد. در کتاب حاضر با عنوان “آماده سازی حرفه ای سطح” در خصوص انواع روش های آماده سازی سطح برای رنگهای صنعتی بحث و گفتگو شده و روش های آماده سازی سطح دستی، دستگاهی/قدرتی، پاشش آب پر فشار، روشهای شیمیایی و روش پاشش ساینده (سند بلاست) به طور کامل توضیح داده شده است.

وی افزود: در هر بخش روش های اجرایی با نکته های مهم آنها عنوان گردیده و در آخر هر بخش استانداردهای مربوطه و روش بازرسی حرفه ای آن شرح داده شده است. این کتاب اولین جلد از مجموعه چهار جلدی بازرسی حرفه ای رنگ است که برای کلیه افراد مرتبط با صنعت رنگ و پوشش، نفت گاز و پتروشیمی و نیرو مفید است. کلیه کارشناسانی که در شرکتهای مهندسین مشاور، بازرسی، پیمانکاری یا کارفرما در خصوص رنگ و پوشش فعالیت می کنند می توانند مخاطبان اصلی این مجموعه کتاب باشند.

مهندس قاسمی نیز فایل پیوست را که فهرست مطالب مندرج در کتاب یاد شده  است در اختیار بسپار گذاشت و ابراز  امیدواری کرد که برای مخاطبان مفید واقع شود.

بازرسی حرفه‌ای آماده سازی سطح

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا