اخبار

معرفی 5 موسسه خیریه در حمایت از بیماران خاص و مبتلا به سرطان/ چگونه کمک کنیم؟

بسپار/ ایران پلیمر در این روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگری همراهی آحاد انسانها می تواند به حداقل کردن تبعات همه گیری جهانی Covid-19 منجر شود، بیماران خاص را هم از یاد نبریم در زیر به معرفی 5 مرکز خیریه پرداخته ایم که نیازمند کمک شما برای ارایه خدمات به بیماران تحت پوشش خود هستند. 

 محک

محک سازماني است که از انگيزه والاي خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف به بيماري سرطان کودکان در سطح ملي و بين‌المللي در حوزه‌های امور حمايتی، تشخيص و درمان، آموزش و اطلاع‌رسانی و تحقيقات کرده است. اين سازمان، خيريه، مردم‌نهاد، غيرانتفاعی، غيرسياسی و غيردولتی است و با تکيه بر جلب مشارکت‌هاي اشخاص حقيقی و حقوقی و انواع کمک‌های بشردوستانه ملي و بين‌المللي اعم از نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی اداره می‌شود.

حمايت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنان در بخش حمايتی، درمان کودکان مبتلا به سرطان در ايران به صورت يکپارچه و جامع در چارچوب استانداردهاي ملي و بين‌المللي و منشور حقوق بيمار با بهره‌مندي از جديدترين و کارآمدترين روش‌ها و آخرين دستاوردهاي علم پزشکي، ايجاد يک مرکز تحقيقات جهت انجام تحقيقات علمي در زمينه بيماری سرطان براي کشف علل بروز بيماری، روش‌های تشخيص، غربالگری، پيشگيری و شيوه‌های نوين درمان، مأموريت اين سازمان است. محک با برنامه‌ريزی و سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش پيشگيرانه و اطلاع‌رسانی می‌کوشد در کاهش نرخ ابتلا به سرطان کودکان در ايران مشارکت کند.

کارکنان و داوطلبان، صميمانه در کنار يکديگر براي تحقق اهداف بشردوستانه محک تلاش می‌کنند و محک با برنامه‌ريزی برای توانمندسازی منابع انسانی و بهره‌گيری از جديدترين فناوري‌ها در همه حوزه‌ها به ويژه تشخيص و درمان اين ظرفيت را توسعه مي‌دهد.

محک نه تنها به سرطان کودکان می‌پردازد بلکه اندیشه والای کمک به همنوع را ترویج می‌نماید. شفافیت، پاسخگویی، قدرشناسی و زیبایی‌شناسی ممتازترین ارزش‌های محک هستند.

محک از یک سو به عنوان یک سازمان چند عملکردی و با دارا بودن تنها بيمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان در ایران، و از سوی دیگر براساس تعهد و صداقت در ارائه خدمات جامع و یکپارچه در مسیر درمان کودکان مبتلا به سرطان و خانواده ایشان در چارچوب استانداردهای بين‌المللي، يکي از معتمدترين نهادهاي خيريه براي نيکوکاران و سازمان‌های بشردوستانه است. محک خود را نسبت به استفاده بهینه از منابع و دستیابی به نتایج قابل اندازه‌گيری مسئول می‌داند. در کنار توجه به توسعه سازمان و رشد منابع جهت پایداری در ارائه خدمات، تأکید بر بهبود مستمر در کارایی و اثربخشی، رویه جاری سازمان است.

نماد همدردی

با سفارش نماد همدردی (استند تسلیت) محک تسلی بخش عزیزان‌مان شویم و در تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان سهیم شویم.

این نماد با نام شما، خانواده و یا نام سازمان‌تان برای خانواده متوفی ارسال می‌شود.

نصب و جمع‌آوری استند قبل از شروع مراسم و پس از پایان آن توسط کارکنان محک انجام می‌شود.

سفارش تنها برای استان‌های تهران و البرز امکان پذیر است.

استند تبریک/ استند حجاج

با سفارش نماد‌های محک در تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان مشارکت کنید. این نماد با نام سازمان شما برای شخص و خانواده مورد نظر ارسال خواهد شد.

قلک محک

داشتن قلک‌های محک یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های کمک به کودکان مبتلا به سرطان است. این قلک‌ها می‌توانند در منزل، محل کار و یا اماکن عمومی مستقر شوند.

 قلک محک که شما در خانه یا محل کار خود قرار می‌دهید، نشانه عشق‌ورزی و نشانه‌ای از حس انسان‌دوستی شماست. با داشتن قلک محک کمک به کودکان مبتلا به سرطان بسیار آسان می‌شود، چون همواره در کنار شماست. حتی با مبالغ کوچک نیز می‌توانید به آنان کمک کنید. به این ترتیب کمک به محک می‌تواند در برنامه هر روز شما قرار گیرد و مقدمه‌ای برای شروع یک روز پر از عشق و امید باشد.

 

چند راه آسان برای ترویج نوع دوستی و توزیع گسترده تر قلک های محک :

با مبالغی که در قلک‌های محک ریخته می‌شود کودکان مبتلا به سرطان بیشتری می‌توانند تحت حمایت محک قرار بگیرند، پس می‌توانید این راه کمک را به دوستان و آشنایان و همه افرادی که با آنها ارتباط دارید هم معرفی کنید:

1-قلک محک را به عزیزانتان هدیه دهید.

2-قلک های رنگی محک هدیه‌ای مناسب برای کودکان تازه متولد شده و پدر و مادر آنها است.

3-به عروس و دامادی که به تازگی زندگی مشترک را آغاز کرده‌اند، قلک محک هدیه دهید تا زندگی خود را با حس خوب عشق و کمک به همنوع شروع کنند.

4-با رئیس و همکارانتان صحبت کنید و با هماهنگی آنها در هر اتاق یک قلک برای سایر همکارانتان قرار دهید.

5-در هر جایی که حس خوب کمک به همنوع می‌تواند شکوفه دهد، حضور قلک محک را پیشنهاد دهید تا زنجیره کمک به محک ادامه پیدا کند.

 

جاره سالن

موسسه محک برای فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی اهمیت بسزایی قائل است. از این رو در بیمارستان محک فضایی برای انجام این نوع فعالیت ها طراحی شده است. شما می توانید از این فضا برای برگزاری : همایش، کنسرت، نمایشگاه آثار هنری،‌کلاس ها و کارگاه های آموزشی،نمایش فیلم، جشن های خاص، مراسم بزرگداشت، جشن های داخلی سازمان ها، سمینار ها،‌ رونمایی کتاب، جشن های مدارس؛ آغاز و پایان سال تحصیلی و … استفاده کرده و با پرداخت هزینه اجاره این سالن ها، موسسه محک را در راه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان همراهی کنید.

 

کمک داوطلبانه

داوطلبان یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه محک و ستون اصلی آن هستند. یکی از روش‌های کمک به محک فعالیت داوطلبانه برای محک است. داوطلب موسسه‌ی محک، فرد نیکوکاریست که بدون دریافت هیچ وجهی، مسئولیت انجام کاری مرتبط به موسسه را برعهده می‌گیرد.

تنها تفاوت داوطلب با یک کارمند موظف، در همین عدم دریافت دستمزد است و در دیگر جنبه ها هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.برای یادآوری جایگاه رفیع داوطلبین در موسسه‌ی محک، شاید تنها ذکر همین نکته کافی باشد که بنیان گذار موسسه، هیأت امنای موسسه، هیات مدیره ی موسسه و نام آورترین پزشک متخصص در زمینه‌ی سرطان اطفال، همگی به شکل داوطلبانه در موسسه فعالیت می کنند.

روح حاکم بر هر سازمانی، بازتابی از روحیات بانیان آن سازمان است. بانیان این سازمان اولین داوطلبین موسسه ی محک به حساب میایند و فعالیت داوطلبین قدمتی به اندازه ی قدمت موسسه ی محک دارد. در بیست سال گذشته موسسه ی محک همواره در مسیر رشد قرار داشته است و به تبع آن، گروه داوطلبین نیز رشدی دائم را تجربه کرده است : جمع کوچک داوطلبین محک که در بیست سال پیش تعدادشان از انگشتان دو دست فراتر نمی رفت ، امروز یک گروه چهارصد  نفره است. چهارصد نفری که به طور پیوسته با موسسه همکاری می‌کنند.

مهمترین ارکان موسسه‌ی محک از گروه داوطلبان موسسه هستند: هیات امنا و هیات مدیره‌ی محک همگی داوطلب موسسه هستند. زنده یاد پروفسور پروانه وثوق بنیانگذار طب آنکولوژی اطفال در ایران از ابتدای فعالیت بیمارستان محک به شکل داوطلبانه (بدون دریافت حقوق) لحظات عمر و دانش ارزشمند خود را تا آخرین روز حیات وقف کودکان مبتلا به سرطان کرد. موظفین و کارمندان محک هر کدام به گونه‌ای داوطلب به حساب می‌آیند: چرا که هر کدام از این موظفین، با توانایی و تجربه‌ای که دارند، اگر در هر موسسه‌ی دیگری مشغول به کار شوند درآمدی به مراتب بیش از درآمد فعلی خواهند داشت.

 

کمک های نقدی

شما می توانید کمک های نقدی خود را از طریق مراجعه به دفاتر محک، یا واریز وجوه به حساب های بانکی محک جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، اهدا نمایید، همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد0*733*از طریق تلفن همراه خود کمک‌های عمومی خود را پرداخت نمایید. روش دیگر برای اهدای کمک های نقدی در قالب کمک های عمومی و نذورات خاص پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب است. در صورت تمایل به صورت آنلاین https://mahak-charity.org/ گزینه مربوطه را انتخاب کنید. همچنین تمامی دستگاههای خودپرداز بانکهای ملی، صادرات و کشاورزی در سراسر کشور گزینه “کمک به محک” را دارند.

 

سمر

موسسه خیریه “سرور مهراندیشان راستین” که با نام “سمر” شناخته می‌شود، در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. در آن سال، پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع قانونی کشور و با هدف حمایت روحی-روانی از افراد مبتلا به سرطان که در سنین بالای ۱۴ سال قرار دارند، فعالیت خود را آغاز کرد. این موسسه خیریه یک سازمان مردم نهاد (سمن) است. سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی و غیرتجاری است که با اهداف کاملا انسان‌دوستانه خود و بدون در نظر گرفن جایگاه قومی، مذهبی، نژادی و جنسیتی افراد، خدمات رایگان خود را به گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد.

شهرزاد آیرم، موسس سمر، خود زمانی یک بیمار مبتلا به سرطان بود. او تلاش کرد که برای زندگی بجنگد و در مقابل این غول به ظاهر شکست‌ناپذیر شکست نخورد. مدتی طول کشید تا شهرزاد آیرم توانست پیروز از این میدان خارج شود و سلامتی او همراه بود با بدست آوردن کوله‌باری از تجربیات و یاد گرفتن شیوه‌هایی جدید و موثر برای درمان موفق.

خانم آیرم در ادامه تصمیم به تاسیس یک موسسه خیریه سرطان گرفت تا بتواند آن آموخته‌ها را به دیگران هم آموزش بدهد. موسسه‌ای که قرار بود خانه امید افرادی باشد که در مسیر سخت بهبودی قرار دارند. او این موسسه خیریه را سمر نامید، افراد تحت پوشش آنجا را فرزندان سمر و خود را نیز، مادر آنها نام نهاد. این موسسه در ابتدا با یک آپارتمان کوچک کارش را آغاز کرد. اما خوشبختانه؛ خیرین مهربانی، رفته رفته از آن حمایت کردند که بخاطر روح بزرگ‌شان، مهراندیشان نام گرفتند.

عملکرد شفاف و روحیه متعهد مدیریت و کارکنان موجب شد تا سمر، استاندارد SGS را دریافت کند که این مجوز برای موسسات خیریه، نشان‌دهنده اعتبار و شفافیت عملکرد آنهاست. همچنین، مقام مشورتی ویژه از شورای اقتصادی-اجتماعی سازمان ملل گرفت که به اختصار به آن «اکوسوک» گفته می‌شود.

 

روش‌های همیاری با سمر

الف. پرداخت اینترنتی

اولین روش، پرداخت نقدی بصورت اینترنتی https://www.samarcharity.org/ است.

ب. قلک

قلک‌های سمر مصداق جمع شدن قطره‌های کوچک است برای خروشیدن دریای محبت شما مهراندیشان.

موسسه خیریه سمر، انواع مختلفی از قلک‌هایش را برای مهراندیشانی که مایل به این کار باشند، ارسال می‌کند. در لیست پایین، لیست انواع قلک‌ها را آورده‌ایم 

  • قلک‌های کوچک فصلی منازل
  • قلک‌های کوچک مقوایی کودکان
  • قلک‌های کوچک مقوایی بزرگسالان
  • قلک‌های استند فضاهای بزرگ

پ. سفارش استندهای مناسبتی

یکی دیگر از راه‌های کمک به فرزندان سمر، این است که از طریق موسسه خیریه سمر درخواست استندهای مناسبتی بدهید. این استندها، با نام شما برای شخص و خانواده مورد نظرتان ارسال می‌شوند.

دو نوع استند برای این کار وجود دارد

  • استند تبریک
  • استند تسلیت

هر استندی که سفارش می‌دهید، پول آن صرف تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان بالای ۱۴ سال خواهد شد

ت. مسئولیت اجتماعی

پذیرفتن مسئولیت اجتماعی، قدم بزرگی برای حمایت جامع کیفی از بیماران مبتلا به سرطان بالای ۱۴ سال است.

با قبول کردن یکی از این دو کار

  • حمایت از پروژه‌ها، همایش‌ها و بازارچه‌ها (به صورت نقدی یا اهدای خدمات و محصولات)
  • بازاریابی خیرخواهانه و اهدای بخشی از فروش محصولات

کمک می‌کنید تا درمان جسمی، روانی، ذهنی و تامین دارو برای فرزندان سمر تسهیل شود.

ث. بازارچه

موسسه خیریه سمر بازارچه‌های مختلفی را با هدف حمایت از فرزندانش برگزار می‌کند. با خرید کردن از این بازارچه‌ها، ضمن اینکه اقلام مورد نظرتان را تهیه می‌نمایید، خریدتان را به نفع افرادی که با بیماری سرطان درگیر هستند انجام دهید.

ج. هدایای غیر نقدی

شما می‌توانید هدایای غیر نقدی خود را، هم بصورت حضوری و هم با پیک به “خانه امید” سمر تحویل دهید.

چ. عضویت

به دو طریق می‌توانید عضو موسسه خیریه سمر شوید:

  • عضویت فردی (پرداخت ماهانه جهت حق عضویت با حداقل هزار تومان)
  • عضویت گروهی (تحت عنوان هواداری باشگاه‌ها، دانشجویان، پرسنل و )

 

 

بنیاد بیمارهای خاص

سر منشا و ایده اصلی تشکیل بنیاد امور بیماری‌های خاص مربوط به آشنایی ریاست بنیاد با بیماران کلیوی، تالاسمی و هموفیلی از طریق ملاقات با تعدادی از بیماران با ایشان در سال ۱۳۷۱ است. وضعیت نامطلوب درمانی این بیماران سبب شد تا وی تحقیقات میدانی و بازدیدهای استانی مختلفی را جهت آشنائی با مشکلات این بیماران درسراسر کشور داشته باشد. به دلیل شیوع بالای بیماری های خاص در کشور و هزینه‌های بالای درمان، نبود درمان قطعی برای آنان و عدم توانائی بسیاری از مبتلایان در انجام کار و فعالیت های طولانی و مستمر و تحمل فشار فراوان مالی و روانی توسط خانواده‌های این بیماران، ایشان مسائل را به پدرشان آیت الله هاشمی رفسجانی  انتقال دادند که پس از بیان مشکلات مقرر شد بررسی جامع و کامل تری از وضعیت این بیماران تهیه شود.

فاطمه هاشمی، با برگزاری جلسات متعدد با متخصصین و متصدیان امور درمان و نهادهای ذی‌ربط کشور و با توجه به اطلاعات بدست آمده از وضعیت نابسامان این بیماران پیشنهاد تشکیل یک سازمان تحت عنوان حمایت از بیماران خاص به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی را در سال ۱۳۷۴ و در مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی و مرکز دیالیزی در شهرک واوان توسط ریاست جمهوری وقت مطرح کرد که در همین مراسم پیشنهاد تشکیل بنیاد امور بیماریهای خاص با موافقت همراه گردید. در آن زمان با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ریاست بنیاد و جمعی از افراد علاقمند در این حوزه، سرانجام در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۷۵ همزمان با روز جهانی تالاسمی بنیاد خیریه امور بیماری‌های خاص ثبت شد.

اولین اقدامات بنیاد در بدو تأسیس، بررسی وضعیت بیماران، آسیب شناسی درخصوص عوامل موثر در بوجود آمدن بیماری ها و بررسی راهکارها و راه حل‌های خروج از وضعیت نامطلوب و بهبود کیفیت درمان و زندگی بیماران و نیز بررسی شیوه پیشگیری قابل اجرا بوده است که تا به امروز فعالیت خود را در زمینه‌های درمانی، آموزشی و ترویجی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری‌های خاص ادامه داده است.

در طی این سالها بنیاد گسترهٔ بیماران تحت پوشش خود را افزوده است و جدا از بیماران دیالیز، تالاسمی و هموفیلی به دلیل میزان شیوع و هزینه‌های بالای درمانی بیماران سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی نیز تحت پوشش بنیاد قرار گرفته‌اند.

 

کمک های نقدی

 از طریق ثبت نام  و شماره  تماس  و واریز به حساب های زیر

شماره حساب 83581010177441 بانک سامان شعبه پارک ساعی

شماره حساب 206810988981 بانک پاسارگاد شعبه زرتشت

شماره حساب 01101034334000 بانک ملی شعبه اسکان

 

کمک های غیر نقدی

خیرین و نیکو کاران بنیاد امور بیماری های خاص، می توانند کمک های غیر نقدی خود شامل مواد غذایی، پوشاک، مصالح ساختمانی برای ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، مواد شوینده، وسایل اداری و غیره را به دفتر مشارکت های مردمی بنیاد تحویل دهند.

 

داوطلبانه

 با پر کردن فرم که در سایت درج شده می توانند به صورت داوطلبانه به این موسسه  کمک کنند.

 

 

بهنام دهش پور

موسسه خیریه بهنام دهش پور سازمانی است مردم نهاد، غیردولتی و غیرانتفاعی که در نیمه دوم سال ۱۳۷۴ برپایه ایده و پیگیری های بهنام دهش پور فعالیت‌های خود را آغاز کرد. بهنام در سوم اسفند همان سال و در سن ۲۱ سالگی در اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و این مسیر با حمایت داوطلبان و حامیان و با دریافت مجوز قانونی، از سال ۱۳۷۹ تاکنون ادامه دارد.

موسسه در طول فعالیتش با برخورداری از یکی از بزرگترین گروه‌های داوطلبان علاقمند، همواره در تلاش برای ساختن جامعه ای بدون ترس از بیماری سرطان است تا به هرطریق ممکن در عرضه خدمات پیشگیری، حمایتی و درمانی نقش بسزایی ایفا کند. موسسه خدماتی همچون تامین هزینه دارو و درمان و ارائه خدمات جانبی و حمایتی به بیش از ۱۵ هزار بیمار مبتلا به سرطان و خانواده آن‌ها در طول دوره درمان بیمار، تجهیز مراکز دانشگاهی و دولتی فعال در حوزه سرطان، برنامه های تشخیص زودهنگام بیماری سرطان، طراحی و اجرای کمپین های آموزشی و پیشگیری از سرطان، اجرای پروژه های تحقیقاتی، اطلاع‌رسانی و تلاش برای از بین بردن باور های غلط جامعه در خصوص بیماری سرطان، حمایت و راهنمایی خیرین و سایر موسسات مردم نهاد و کمک به توانمند ساختن موسسات همسو در شهرستان‌ها، جذب مشارکت اجتماعی و توسعه فرهنگ داوطلبانه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

موسسه از ابتدای تاسیس در کنار یاری‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان با تجهیز بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی – آموزشی (بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان طرفه، بیمارستان طالقانی، بیمارستان مفید، بیمارستان امام حسین، مرکز رادیوتراپی بیرجند و …) در جهت افزایش کیفیت و کمیت درمان توام با کاهش هزینه‌های درمانی فعالیت کرده است. دلایل انتخاب این مراکز توسط موسسه، دسترسی آسان، پذیرش انواع بیمه‌ها، نرخ پایین تعرفه‌های درمانی و کادر علمی مجرب بوده است.

این موسسه در سال ۱۳۹۰ (۲۰۱۱ میلادی) موفق به کسب مقام مشورتی شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC) گردید. همچنین عملکرد و فعالیت‌های موسسه با رعایت بهترین شیوه‌های کاری بر اساس استانداردهای بین المللی NGO Benchmarking (SGS) طی هفت دوره متوالی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است و موفق به کسب گواهینامه و رتبه‌های بالا در این زمینه شده است.
موسسه در سال ۲۰۱۸ در راستای ترویج پیشگیری و کنترل سرطان، شناسایی دغدغه‌های بیماران مبتلا به سرطان و تلاش برای ساختن جامعه‌ای بدون ترس از بیماری سرطان به عضویت رسمی و کامل در اتحادیه بین المللی کنترل سرطان (UICC) در آمد.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور از ابتدای سال ۱۳۹۳ حمایت و تلاش خود را در راستای تشکیل و عضویت در شبکه‌های تخصصی موضوعی شامل شبکه ملی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی حوزه سرطان ایران، شبکه ملی موسسات نیکوکاری و شبکه بیماری¬های غیرواگیردار در راستای هم-افزایی و تبادل تجربیات و گسترش خدمات و حمایت در سطح ملی انجام داده است.

روش ها کمک رسانی

مراجعه حضوری

  • دفتر بیمارستان شهدای تجریش: بخش رادیوتراپی و آنکولوژی – طبقه دوم- واحد حسابداری
  • دفتر مرکزی موسسه: واقع در خیابان  لواسانی (فرمانیه غربی ) – کوچه فروردین – ک مرمری – پلاک ۱۳

-پرداخت از طریق سایت موسسه https://behnamcharity.org.ir/

پرداخت از طریق کد ussd :

  • حمایت از طریق پرداخت با تلفن همراه :   #۱۸*۷*۷۳۳*

پرداخت از اپ بهنام

  • در این روش شما باید اپلیکیشن موسسه خیریه بهنام را در گوشی خود نصب کرده و اقدام به کمک نمایید 

 

جذب حامیان حقیقی

خیرین و یاورانی که مایلند به عنوان حامی در ارائه خدمات مختلف به موسسه شرکت نمایند می توانند فرم ثبت نام آنلاین حامیان در وب سایت پر نموده  تا این موسسه از حمایت مالی، خدمات و دانش این یاوران بهره مند گردد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر علاقه مندان می توانند با واحد حامیان و امور خیرین ارتباط بر قرار نمایند تا راهنمایی کامل توسط کارشناسان جذب حامیان ارائه گردد.

واحد توسعه مشارکت (۹۱۰۰۹۹۰۰ داخلی ۲۰۱)

 

تابلو تسلیت

موسسه خیریه بهنام دهش ‏پور در قبال این یاری و نیک ‏اندیشی، از طرف و با نام شما استند مخصوص برای شخص مورد نظرتان به ‏عنوان جایگزین سبدگل ارسال خواهد کرد.

همچنین یک لوح شامل مشخصات شما به همراه متن تسلیت به شخص مورد نظر تحویل خواهد داد

کمک نقدی

برچسب‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا