اخبار

مفهوم جدیدی از نوآوری سدگری برای بسته بندی‌های پلاستیکی صلب

  گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت  MAUSER که در تولید محصولات با فناوری سدگری (Barrier technology) مشغول به فعالیت می‌باشد، در تولید یکی از محصولات خود عملکرد سدگری پیشرفته در تولید فیلم‌های پلاستیکی چند لایه مقاوم در برابر اکسیژن و هیدروکربن را با مزایای طول عمر در بسته بندی‌های صلب (rigid packaging) تلفیق نموده است. این طراحی بسته بندی جدید مدولار از بهترین‌ها در زمینه‌ی قابل بازیافت بودن و استفاده‌ی مجدد نیز محسوب می‌شود. 
امروزه تلفیق تولید بسته بندی‌های منعطف و بسته بندی‌های صنعتی صلب و جداسازی آن‌ها پس از مصرف دست و پاگیر شده است. این مساله زمانی به اوج خود میرسد که در این سامانه‌ها چندسازه‌های صلب IBC نیز تلفیق شود چراکه هندسه‌های منعطف همیشه نمی توانند به خوبی درون بسته بندی‌های صلب قرار گیرند. ایجاد فناوری نوآور ™skINliner قادر است بر این موانع فائق آید. این شرکت با استفاده از یک فناوری جوشکاری (Welding) جدید قادر است هندسه‌ی مناسبی را در تولید چنین محصولاتی ایجاد نماید.
در واقع  MAUSER skINliner یک طراحی مدولار در سطح جدید را برای بسته بندی‌های صنعتی صلب ایجاد نموده است. این طراحی می‌تواند ویژگی‌های دلخواه نظیر عملکرد سدگری یا محافظت‌های نوری را در بسته بندی‌های صنعتی استاندارد در موثرترین راه ممکن ایجاد نماید. 
با قرارگیری درون ظرف نگه دارنده و نزدیک ترین بودن به ماده‌ی پرکننده‌ی ظرف، این فناوری نه تنها از مواد داخل محافظت می‌کند بلکه از مهاجرت اجزای داخلی به سطح خارجی ظرف نگهدارنده نیز جلوگیری می‌نماید. این فناوری به دلیل آسانی جدا شدن از سطوح داخلی، امکان بازیافت بطری‌های IBC پلی اتیلن را نیز ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا