اخبار

ممنوع‌الخروجی افراد در سامانه “ثبت من” به روز است

بسپار / ایران پلیمر ذبیح‌الله خداییان دیروز در حاشیه چهل وششمین شورای عالی مسئولان سازمان ثبت و آیین افتتاح ساختمان اداره ثبت در استان‌های فارس، ایلام، سیستان و بلوچستان، کرمان و ایلام در جمع خبرنگاران درباره به روز بودن استعلام ممنوع‌الخروجی‌ها در سامانه «ثبت من» اظهار داشت: بسیاری از ممنوع الخروجی‌ها در سامانه ما موجود نیست اما اشخاص اگر براساس پرونده‌های اجرایی ممنوع الخروجی ‌شوند، در سامانه مطلع خواهند شد.

وی ادامه داد: هرکسی با مراجعه به سامانه «ثبت من» می‌تواند اطلاعات مربوط به املاک ثبتی، شرکت‌ها و برندهای ثبت شده و همچنین همه خدمات ثبتی که ارائه می‌دهیم را از این سامانه دریافت کنند.

معاون قوه قضاییه اضافه کرد: هر خدمتی که ارائه می‌دهیم در این درگاه وجود دارد؛ ممنوع الخروجی نیز در این سامانه موجود است و نیاز به استعلام از سازمان ثبت نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره فعالیت پلتفورم‌ها و استارتاپ‌های حقوقی گفت: هر فعالیتی باید به موجب قانون باشد. در قانون مشخص شده که چه اشخاصی به امر وکالت بپردازند و در قانون گفته شده که وکیل دادگستری می تواند به وکالت اقدام کند، بنابراین هر حقوقدانی نمی‌تواند امر وکالت را انجام دهد تا زمانی که پروانه وکالت نداشته باشد.

 

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا