اخبار

مهرماه هفتمین همایش بین‎المللی علوم و فناوری ایران برگزار می‎شود

بسپار/ ایران پلیمر دبیر علمی همایش بین‎المللی علوم و فناوری اعلام کرد: هفتمین همایش بین‎المللی علوم و فناوری ایران با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت چهارم تا ششم مهرماه در مرکز همایش‎های بین‎المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

  احمد آقابزرگی گفت: انجمن نانو فناوری ایران و با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت این همایش بین‌المللی را در روزهای چهارم تا ششم مهرماه 97 در مرکز همایش‎های بین‌المللی پژوهشگاه برگزار می‌کند.
وی افزود: انجمن نانو فناوری ایران تاکنون موفق به برگزاری 6 همایش در موسسه‌های آموزش عالی مانند تربیت مدرس، دانشگاه تهران، کاشان، شیراز، تبریر و خوارزمی شده است و این دوره در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‎شود.
دبیر علمی این همایش با اشاره به این‌که مقاله‌ها در دو بخش شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان برای ارائه مقاله‌های خود تا پایان هفته فرصت دارند ویرایش نهایی خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و در میان مقاله‌هایی که به صورت فراخوان دریافت شده است 10 درصد آنها رد شده‌اند و 10 درصد به صورت شفاهی و بقیه نیز به صورت پوستر ارائه خواهند شد.
وی با بیان این‌که در حاشیه این همایش کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: 6 کارگاه آموزشی در مدت برگزاری این همایش برگزار خواهد شد که ستاد ویژه توسعه فناوری نانو سه کارگاه در زمینه تجاری‌سازی، نگارش پتنت و ثبت پتنت به‌صورت رایگان برگزار خواهد کرد و سه کارگاه دیگر که کاملا تخصصی است توسط استادان خارجی و داخلی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. 
آقابزرگی تصریح کرد: افزون بر ارائه مقاله‌ها و برگزاری‌ کارگاه‌های آموزشی، مسئولان این همایش درصددند نمایشگاهی جانبی از دستاوردهای نانو با همکاری شرکت‌های مختلف در غرفه‌های تعیین شده برگزار کنند تا این شرکت‌ها بتوانند فعالیت‌های خود را برای علاقه‌مندان عرضه کنند.
آقا‌بزرگی به حضور سخنرانان کلیدی برجسته در این همایش اشاره کرد و گفت: سه سخنران کلیدی صاحبنام از کشور‌های استرالیا، اسپانیا، پرتغال و دکتر رستم‌آبادی از آمریکا در این همایش حضور دارند و همچنین سه نفر از استادان برجسته در حوزه نانو از دیگر سخنرانان این همایش هستند و تلاش شده تا انتخاب استادان تید و مدعوین از سراسر کشور و همه موسسه‌های آموزش عالی باشد.

علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://icnn2018.ir/ مراجعه فرمایند

 

منبع: پژوهشگاه صنعت نفت 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا