اخبار

مهشید غیاثی از حضور کیمیاران در بازار های صادراتی می گوید

بسپار/ ایران پلیمر  شرکت دانش بنیان کیمیاران با کمک تحقیق و توسعه و تلاش گروهی توانسته است در کمتر از 10 سال موفق به ارسال محموله های صادراتی خود به دیگر کشورها شود و در حال حاضر جایگاهی ویژه برای خود در کشورهای منطقه خاورمیانه، خاور نزدیک، کشورهای مستقل مشترک المنافع، آفریقا و اروپا ایجاد کند.
مهشید غیاثی، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت یاد شده با اشاره به راه اندازی این شرکت تولیدی در سال 1373 هدف از راه اندازی این واحد تولیدی را قطع وابستگی ایران به بازارهای خارجی در صنعت پایدار کننده های پی وی سی عنوان کرد.
وی تصریح کرد: محصولات این شرکت شامل انواع مواد افزودنی برای پلیمرهای PVC ، انواع روان کننده های پلاستیک، لاستیک و رزین است. 
وی با بیان اینکه، این محصولات برطرف کننده نیاز طیف وسیعی از تولید کنندگان صنایع پلیمری است، گفت: محصولات شرکت شامل لوله و اتصالات، لوله خرطومی، لوله زه کشی برای مصارف کشاورزی و پروفیل درب و پنجره می شود. همچنین فیلم و ورق، سیم و کابل، مصنوعات بهداشتی، شلنگ، کفپوش، زیره کفش و چکمه، چرم مصنوعی و انواع گرانول مات و شفاف از دیگر محصولات شرکت است.
وی اظهارکرد: پی وی سی یک پلیمر با طیف وسیعی از خواص مناسب و قیمت نسبتا پایین است که به دلیل حضور کلر در ساختار آن، مقاومت خوبی در برابر آتش از خود نشان می‌دهد. 
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: افزایش میزان صادرات در بازارهای فعلی، ایجاد بازارهای جدید صادراتی و افزایش فروش محصولات کابلی و پروفیل مهم ترین هدف ما است.
این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: سبد محصولات صادراتی شرکت ما در حال حاضر مشتمل بر بیش از 60 نوع افزودنی صنعت پلاستیک است و این شرکت دارای نمایندگی فعال در کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد، این نمایندگی ها مسیر صادرات به کشورهای CIS را سهل کرده است.
وی همچنین افزود: محصولات ما به شرق و جنوب شرق آسیا (هند ، چین، مالزی، اندونزی، تایلند)، خاور میانه (ترکیه و عراق )، اروپا ( اوکراین، روسیه)، امارات متحده عربی، افغانستان و پاکستان نیز صادر می شود.
غیاثی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز شرکت کیمیاران بر روی تولید محصولات جدید، بهبود بسته بندی، استفاده از روش های مدرن تحقیق و سنجش بازار، ارتقای سطح آموزشی و تخصصی پرسنل شاغل است. 

 

ایرنا

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا