اخبار

مهلت ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان

بسپار/ ایران پلیمر پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان از تاریخ ۶ تا ۸ مهر ماه امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر آلماتی برپا می‌شود.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان (Plast World 2023) محصولاتی در گروه‌های «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «مواد اولیه و مواد تکمیلی» و «محصولات پلیمری و لاستیکی»  در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، تا روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال به نشانیghazal.inif.ir  ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و تنها ۱۵ شرکت امکان حضور در این پاویون را خواهند داشت، از این رو اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را ثبت کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا