اخبار

مهیار کارگر، مدیرعامل شرکت کانگورو: تحریم ها با کند کردن فرآیند تامین بر کار ما اثر می گذارند

بسپار/ ایران پلیمر شرکت علمی سازان پیشرو و پویا در سال 1387 در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان تاسیس شد. کارگر به خبرنگار بسپار گفت: این مجموعه شامل 3 شرکت علمی سازان پیشرو، علمی سازان پویا و علمی سازان پاسارگاد است که همگی این شرکت ها در بحث مهندسی، تولید، واردات و بازرگانی فعالیت دارند. شرکت علمی سازان پاسارگاد (با برند کانگورو) در سال 1393 با هدف تامین و واردات انواع کالاهای خاص و تجاری حوزه شیمیایی و پلیمری شروع به فعالیت کرد.

تیم جوان کانگورو موفق شده است تا به امروز بیش از 250 گرید از مواد شیمیایی و پلیمری خود را برای بیش از 600 واحد تولیدی تامین کند. کاهش هزینه های خرید، تامین به موقع کالا و تحویل سریع محور فعالیت های شرکت کانگورو است. در سال 2014 این شرکت موفق به اخذ نمایندگی از شرکت Elsapa Australia PTY/LTD شدیم که از جمله خدمات آن تامین کالاها برای صنایع داخلی و همچنین تامین انواع کالاهای پتروشمیایی برای سایر نقاط دنیا می باشد. در حال حاضر مجموعه کانگورو با بیش از 20 پرسنل در قسمت های مختلف تامین، لجستیک، فروش،  مالی و انبار آماده ارایهخدمات خود به مشتریان محترم است.
کارگر در خصوص ایران پلاست افزود: با شرایط کنونی انتظارات از برگزارکنندگان نمایشگاه متغیر و متفاوت است. اما طبیعتا یکی از نمایشگاه های مهم ما با توجه به پتانسیل موجود در صنایع پایین دستی است و برگزاری مطلوب آن به نفع همگی ماست. حضور شرکت های خارجی نیز بسیار در رشد نمایشگاه تاثیرگذار است.

 

(ادامه دارد…)

متن کامل این مصاحبه را که در شماره 192ام بسپار که در نیمه شهریور ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا