اخبار

مواد غذایی تازه تر و ماندگارتر با فیلم های بسته بندی پلیمری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Cosmo Films، تولیدکننده فیلم‌های BOPP، از محصولات خود در چهارمین همایش بسته‌بندی منعطف در هند پرده برداشت. در این همایش، همچنین، رئیس این شرکت به ارائه “بهبود زمان نگهداری مواد غذایی در فیلم‌های بسته‌بندی” پرداخت.

فیلم‌های تولید شده توسط این شرکت به چند دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند. 1) فیلم‌های شفاف: فیلم‌های مقاوم در برابر عبور رایحه (aroma) برای استفاده در بسته‌بندی چای و قهوه؛ فیلم‌های مقاوم در برابر عبور اکسیژن قابل استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی آماده، بیسکوئیت و غیره. 2) فیلم‌های فلزی: فیلم‌های مقاوم در برابر عبور رطوبت در تولید فیلم‌های چندلایه بکار رفته در بسته‌بندی شامپو، شیر خشک، و پودرهای که عدم حضور رطوبت در آنها مهم است؛ فیلم‌های مقاوم در برابر رطوبت با استحکام آب‌بندی بالا در تولید بسته‌های حجیم؛ فیلم‌های فوق مقاوم در برابر عبور مواد مختلف در کاربرد مواد غذایی نظیر میوه‌های خشک، چیپس، بیسکوئیت کرم‌دار و غیره.

این شرکت فیلم‎‌های ضد مه با قابلیت افزایش زمان نگهداری سبزیجات و میوه جات تازه بریده شده و تکه‌های گوشت را نیز تولید می‌نماید.

شرکت Cosmo Films بزرگترین شرکت صادر کننده محصولات فیلم‌های بسته‌بندی در هند و بزرگتری تولیدکننده فیلم‌های حرارتی در جهان محسوب می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا