اخبار

موزه صنعت نفت با مشارکت شرکت های پتروشیمی برپا می شود

بسپار می نویسد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی معتقد است موزه صنعت نفت می تواند دستاوردهای مجتمع های پتروشیمی را که از سالیان دور بدست آمده به مخاطبان ارائه کند.

به گزارش نیپنا، عباس شعری مقدم، امروز (چهارشنبه 15 مهر ماه) در بیست و پنجمین اجلاس مدیران عامل شرکتهای تولیدی اظهار کرد : وزارت نفت با همکاری چهار شرکت اصلی به دنبال ساخت موزه صنعت نفت است و در این مسیر پتروشیمی ها می توانند مشارکت فعالی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود : با همکاری شرکتهای پتروشیمی می توانیم دستاوردهای بدست آمده در صنعت پتروشیمی کشور را که حدود 50 سال قدمت دارد صیانت کرده و در مجموعه ای منسجم نگهداری کنیم.

شعری مقدم اظهار کرد : مجتمع های پتروشیمی با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی این صنعت می توانند در ساخت و تکمیل این موزه ها نقش آفرین باشند.

براساس این گزارش معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با مثبت ارزیابی کردن بیست و پنجمین اجلاس مدیران عامل شرکتهای تولیدی افزود: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه خود نیازمند همکاری و تعامل بیشتر میان بخش خصوصی و دولت است و امیدواریم دولت از این صنعت حمایت بیشتری را بعمل آورد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به هدف های پیش بینی شده در صنعت پتروشیمی توسعه متوازن باید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد .

شعری مقدم ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران پس از خصوصی شدن بیشتر شرکتها، تغییر و تحولات بسیاری را شاهد بوده است. اما با یکدلی و همکاری تمام فعالان در این صنعت می توانیم برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه این صنعت را محقق کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا