اخبار

مکاتبات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC نتیجه داد/ فهرست توانمندی های صنعت پلاستیک در این بخش اصلاح شد

بسپار/ ایران پلیمر با پیگیری های انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، شرکت های تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی در فهرست توانمندی های داخلی صنعت پلاستیک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، پس از انتشار فهرست توانمندی های داخلی صنعت لاستیک و پلاستیک توسط دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمستان 1396، این فهرست مورد اعتراض برخی از تشکل ها قرار گرفت.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای به این فهرست اعتراض و خواهان اصلاح و یا ابطال آن شد.

پس از این نامه خانم کیمیایی کارشناس دفتر صنایع شیمایی و سلولزی در گفت و گویی با روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی اظهار داشت که نام شرکت های تولیدی حاضر در این فهرست صرفا برای راه اندازی سامانه بوده است. وی همچنین اظهار کرد که برای تکمیل فهرست با انجمن ها مکاتبه می شود.

پس از نامه نگاری انجمن و گفت و گوی خانم کیمیایی، دفتر مزبور در نامه ای رسمی از انجمن درخواست کرد تا فهرست شرکت های عضو توانمند را به همراه مشخصات به آن دفتر اعلام کند. انجمن در اولین فرصت نسبت به ارسال اسامی به همراه مستندات اقدام لازم را انجام داد.

بر اساس این گزارش، پس از مدتی بار دیگر فهرستی دیگر از توانمندی های داخلی محصولات لاستیکی و پلاستیکی توسط دفتر صنایع شیمایی و سلولزی منتشر شد که این بار اگر چه به اسامی شرکت های توانمند اضافه شده بود؛ اما همچنان فهرست دارای نواقص و ایرادهای بسیار است.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای دیگر خواستار اصلاح این فهرست شد.

سرانجام پس از پیگیری های لازم توسط انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، دفتر صنایع شیمایی و سلولزی در 28 اسفند 1396 نسبت به اصلاح لیست شرکت های توانمند داخلی لاستیک و پلاستیک اقدام کرد و اسامی شرکت های لوله و اتصالات پی وی سی را در فهرست قرار داد.

برای مشاهده لیست شرکت های توانمند داخلی صنعت لاستیک و پلاستیک، به [EasyDNNnewsDocument|1137] مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا