اخبار

نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور منتشر شد + کدام یک از فعالین صنعت پلیمر در پارلمان بخش خصوصی صاحب کرسی شدند؟

بسپار/ ایران پلیمردهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، حوالی ساعت 22 به اتمام رسید و نتایج اولیه آن در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.

این انتخابات با حضور بالغ بر 2200 نفر برگزار شد در حالیکه به گفته خانه صمت ایران 15 هزار نفر واجد شرایط رای دهی شناخته می شدند.

پس از انصراف برخی چهره های صنعت پلیمر و پوشش پیش از آغاز رقابت انتخاباتی در اتاق های بازرگانی کشور، نهایتا در تهران و سایر مراکز اسامی زیر در میان منتخبین دیده می شوند:

علیرضا کلاهی

هرویک یاریجانیان

سعید ترکمان

محمد ایرانی

مجتبی حاج حسینی

محمد کابلی

مهدی نجار دیسفانی

(این فهرست به روزرسانی می شود …)

طبق تقویم زمانی تعیین شده برای دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، از امروز فرآیند رسیدگی به اعتراضات مربوط به این انتخابات آغاز خواهد شد.

صورت‌جلسه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور شامل نتایج اولیه شمارش آرا و میزان رأی کسب شده توسط افراد، به تفکیک شهرستان در سامانه انتخابات اتاق ایران در دسترس است.

 

برای جهت مشاهده نتایج اولیه اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، در سامانه انتخابات اتاق ایران، شهر مورد نظر را از روی نقشه انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا