اخبار

نخستین نمایشگاه صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی بهمن ماه برگزار می شود

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، نخستین دوره نمایشگاه صنایع شیمایی و آزمایشگاهی 24 الی 27 بهمن ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. مسعود مستوفی، مدیرعامل شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن برگزار کننده نمایشگاه خود را اینگونه معرفی می کند، مدت 41 سال است که در سازمان های دولتی و غیر دولتی، صنعتی و بخش خصوصی فعالیت می کنم و از این مدت 32 سال در مشاغل مدیریت ارشد خدمت کرده ام.


مستوفی از ایده برگزاری این نمایشگاه می گوید: یکی از دلایل آن، علاقه شخصی من به رشته شیمی بود، ولی علت عمده آن خدمت به صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی بوده که در ادامه به آن می پردازم.

همانطور که می­دانید امروزه فضای کسب و کار به شدت در حال تغییرات بوده و عوامل متعددی روی کسب و کارها تاثیر می­گذارند و صاحبان کسب و کار برای موفقیت می­بایستی بطور مرتب در مورد رقبا، تامین­ کنندگان نیازهای مشتریان و عوامل دیگر تاثیرگذار اطلاعات کسب نمایند، تا بتوانند برنامه­ ریزی ­های خود را برای آینده کسب و کار انجام دهند.

نمایشگاه­های تجاری یکی از بهترین محل­هایی است که می­تواند این اطلاعات را برای افراد و شرکتها فراهم کنند. با توجه به اینکه صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی ابعاد بسیار گسترده­ای در کشور دارد، و تاکنون نمایشگاه تخصصی در این رابطه برگزار نشده بود، لذا ایده تشکیل این نمایشگاه شکل گرفت.

مدیرعامل نواندیشان از حضور 60 شرکت ایرانی در نمایشگاه خبر داد و افزود:  به امید خدا در دوره ­های بعدی سعی خواهد شد که شرکت­های خارجی نیز حضور داشته باشند.

 

وی از اقدامات تبلیغاتی صورت گرفته چنین گفت: برای جذب بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان، از طریق مجلات تخصصی اطلاع ­رسانی شده. حدود 5000 کارت دعوت و 3000 نامه دعوت نامه از طریق فکس مستقیماً به سازمانها و افراد ذیربط ارسال شده  است. برای نصب بیلبورد در ورودی چند شهرک صنعتی که در زمینه صنایع شیمیایی فعالیت بیشتری دارند، برنامه ­ریزی شده است.

مستوی از برنامه و ها کارگاه های نمایشگاه گفت:

شرکت شاخص صدر: مدیریت آزمایشگاه و مروری بر استاندارد ISO 17025
شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن: نقش اتوماسیون صنعتی در بهبود کیفیت و کاهش هزینه-های تولید
شرکت افراز کویر سبز: کارگاه آموزشی اصلاح ژن با روش CRISPR/Cas9 مدرس: دکتر شاه سوارانی، هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و انستیتو پاستور ایران
شرکت پویندگان فن آور صنعت گیلان: بهینه سازی فرایندهای شیمیایی
شرکت مهاد فن آور: راه اندازی سیستم های کنترل و اتوماسیون صنعتی
شرکت پژوهشگران نانوفناوری نیز تا کنون عنوان کارگاه خود را به طور دقیق اعلام نکرده است.


وی در پایان از برنامه های آینده این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه سالانه برگزار خواهد شد و اگر خدا بخواهد سال آینده نیز برگزارکننده این نمایشگاه خواهیم بود. چشم ­اندازی که برای این نمایشگاه تعریف شده این است که این نمایشگاه، به یک نمایشگاه جامع و تخصصی صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی تبدیل شود که مشارکت ­کنندگان بتوانند ضمن اینکه محصولات و یا خدمات خود را معرفی می­کنند، با اطلاعاتی که بدست می­آورند برای رونق و توسعه کسب و کار خودشان برنامه­ ریزی کنند  و بازدیدکنندگان نیز بتوانند نیازهای کالایی و یا خدماتی خود را از طریق این نمایشگاه تأمین کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا