اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نخستین نمایشگاه ArabPlast پس از برقراری دور جدید روابط دیپلماتیک ایران و امارات

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شانزدهمین نمایشگاه ArabPlast از 13 تا 15 دسامبر 2023 (22 تا 24 آذرماه 1402)  برای برگزاری در مرکز تجارت جهانی دبی درامارات متحده عربی برنامه ریزی شده است! این نمایشگاه بین المللی شناخته شده در خاورمیانه به صنعت پلاستیک، پتروشیمی، بسته بندی و لاستیک اختصاص دارد و بزرگان این صنعت در آن حضور پیدا می کنند.

 

بیشتر بخوانید

 

برگزارکننده نمایشگاه اعلام کرده است که امارات متحده عربی فرصتی منحصر به فرد و نامحدود را برای کسب و کارهای جدید و همچنین کسب و کارهای تثبیت شده ارائه می‌دهد تا پله‌های ترقی را طی کنند. موقعیت راهبردی آن در خاورمیانه، دسترسی راحت به منطقه EMEA را برای صادرکنندگان فراهم می‌کند و ArabPlast یک پلتفرم عالی برای تولیدکنندگان، بازیافت کنندگان، تجار و بازرگانان است.

 

بیشتر بخوانید

 

ArabPlast به عنوان یک نمایشگاه تجاری دوسالانه B2B، حرفه ای‌ها و تصمیم گیرندگان را از انعطاف پذیرترین صنعت گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه یک پلتفرم منحصر به فرد برای ارائه نوآوری‌ها و فناوری، ایجاد کسب و کارهای جدید، تبادل دانش و تعامل برای بهبود مولد است که سودآوری کسب و کار را افزایش می‌دهد و به صنعت ارزش می‌افزاید. این نمایشگاه از همان اولین دوره‌ی خود موفقیتی تاریخی داشته است و همچنان به جذب بازیگران جهانی مثل هند، اروپا، تایوان و چین به عنوان بزرگترین مشارکت کنندگان ادامه می‌دهد.

ArabPlastبرای مناطق اروپا و غرب، توسط شریک بین المللی خود، Messe Duesseldorf، برگزار کننده نمایشگاه K، حمایت می‌شود. در حالی که شبه قاره هند توسط شورای ترویج صادرات پلاستیک (PLEXCONCIL) حمایت می‌شود.

صنعت پویا و در حال تغییر، تمرکز خود را بر اقتصاد چرخشی برای بهره وری بیشتر و محیط زیست پایدار قرار داده است. پلاستیک به دلیل ویژگی‌های مختلف، سازگاری و مزایای آن، راه خود را به بیشتر بخش‌های صنعتی مثل ساختمان و ساخت و ساز، غذا و نوشیدنی، حمل و نقل هوایی، اتومبیل، تدارکات، مراقبت‌های بهداشتی، ورزش باز کرده است.

انتظار می‌رود بازار جهانی در نرخ رشد ترکیبی سالانه به شرح زیر گسترش یابد:

  • پتروشیمی‌ها: 6.4 درصد تا سال 2028
  • بسته بندی پلاستیک: 4.8% – 441.6 میلیارد دلار تا سال 2030
  • لاستیک: 5.3٪ تا سال 2027
  • لاستیک مصنوعی: 4.9٪ تا سال 2029
  • بازیافت پلاستیک: 9.3 درصد تا سال 2026

انتظار می‌رود بازار نفت و گاز امارات متحده عربی در طی سال‌های 2022 تا 2027 بیش از 2.0 درصد نرخ رشد ترکیبی سالانه را ثبت کند. در عین حال پیش بینی می‌شود بازار پلاستیک و بسته‌بندی در دوره 2022 تا 2027 با 5.0 درصد نرخ رشد ترکیبی سالانه رشد کند. همچنین برای بازار بازیافت پلاستیک 5.34٪ رشد ترکیبی سالانه پیش بینی شده است. این کشور در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های قابل توجه تولید در صنعت پلاستیک است.

پانزدهمین دوره‌ی عرب پلاست اولین نمایشگاه تجاری زنده و حضوری پس از همه‌گیری با گردهمایی 271 غرفه‌دار از 30 کشور جهان و 6 پاویون کشوری با حضور 11230 بازدیدکننده تجاری از 129 کشور بود. تمام روزهای نمایشگاه موفقیت آمیز بود و شاهد چندین عقد تجاری جدید، امضای قراردادها و معاملات فروش ماشین آلات بود.

دوره‌ی شانزدهم در دسامبر 2023 بیش از دو برابر مساحت در اختیار خواهد داشت و انتظار می‌رود حجم بالایی از غرفه داران جهانی و بازدیدکنندگان تجاری در 3 روزنمایشگاه حضور داشته باشند.

 

 

.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا