اخبار

نقطه اتصال دوباره جهان و چین در Chinaplas 2023/ همه آنچه می توانید از فردا در این نمایشگاه ببینید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر

گزارش های تصویری اختصاصی این گروه رسانه ای را از فردا در صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید.

امروزه برای شرکت‌های پلاستیک و لاستیک اجتناب ناپذیر است که تغییر را در آغوش بگیرند و به سوی تکامل پیش بروند. چگونه  می‌توان با طراحی خلاقانه محصول، تصویر برند برجسته ساخت؟ چگونه می‌توان با آخرین چالش‌ها و روندهای صنعت پلاستیک و لاستیک کنار آمد؟ چگونه می‌توان رقابت پذیری شرکت‌ها و محصولات را افزایش داد؟ CHINAPLAS 2023، سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پلاستیک و لاستیک که در شنژن و از فردا 28 فروردین آغاز به کار می کند و 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد، بیش از 3900 غرفه‌دار بین‌المللی را زیر یک سقف گرد می‌آورد تا همراه با انواع فعالیت‌های همزمان برای بازدیدکنندگان در راستای کشف و پیشرفت صنایع پلاستیک و لاستیک، پیشروی‌های خود را ارائه کنند.

 

گالری نوآوری و انجمن طراحی Design x Innovation: رمزگشایی DNA خلاقیت در طراحی محصول

منابع قدرتمند CHINAPLAS در زمینه فناوری نوآورانه پلاستیک، پشتیبانی قوی از ایده‌های طراحی محصول در حال ظهور را فراهم  می‌کند. در رویداد همزمان CHINAPLAS 2023در روز های پیش رو  “Design x Innovation” دوباره به شنژن بازخواهد گشت. تحت موضوع DNA محصول: کربن کم، هوشمند و سلامت، این شرکت کننده، «Design x Innovation Gallery» و «Design Forum» را راه اندازی خواهد کرد تا الهام بخش طراحان محصول و برندها برای ایجاد محصولی سازگار با محیط زیست، هوشمند، سالم، شیک با عملکردهای منحصر به فرد و جذاب  برای مصرف کنندگان باشد.

در طول دوره نمایش، گالری Design x Innovation محصولات نهایی ساخته شده از مواد جدید یا ساخته شده با فناوری‌های پیشرفته با طراحی خوب و همچنین آثار طراحی نوآورانه از طراحان آسیایی را به نمایش  می‌گذارد.

در انجمن طراحی، که در روز 2 و 3 نمایشگاه (18 و 19 آوریل) برگزار  می‌شود، طراحان جهانی، تامین کنندگان و کارشناسان برجسته فناوری پلاستیک، از جمله ATSUHIKO YONEDA DESIGN از ژاپن،Nova Design  از تایوان، Covestro، SABIC، Avient، Materi ‘act  و غیره، دعوت خواهند شد تا در مورد چگونگی ارتقاء فناوری‌های پلاستیکی نوآورانه برای محصول، در حیطه‌ی اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند و آخرین روندها در طراحی محصول بحث کنند.

با حمایت بزرگ انجمن طراحی صنعتی گوانگدونگ، انجمن طراحی صنعتی ژاپن، انجمن تجارت طراحی هنگ کنگ، انجمن طراحی کم کربن هنگ کنگ و موسسه تحقیقات طراحی تایوان، انتظار می‌رود نسخه آتی بازخوردهای قابل توجهی را مانند نسخه‌های قبلی دریافت کند. این یک پلتفرم غیرقابل مقایسه برای تعامل تجاری و تبادل بین طراحان محصول از چین و خارج از این کشور، توسعه دهندگان محصول از صنایع مصرف کننده نهایی و صاحبان برند، همراه با تامین کنندگان فناوری‌های پلاستیک و لاستیک خواهد بود.

 

حرفه‌ای سازی، اصلاح، تخصص و نوآوری (PRSI) با معرفی  Shining Stars در صنایع پلاستیک و لاستیک

در جهت تسهیل نوآوری‌ها و توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SME) و حمایت از ابتکارات دولت جمهوری خلق چین در تقویت رشد SME به سمت “PRSI”،Shining Stars  در صنایع پلاستیک و لاستیک در روز اول نمایشگاه (27 فروردین) برگزار خواهد شد. این رویداد نه تنها به عنوان یک پلتفرم برای شرکت‌های PRSI برای کشف فرصت‌های تجاری عمل  می‌کند، بلکه یک مراسم جایزه برای شرکت‌های “PRSI” است تا لوح ویژه “PRSI” را برای غرفه‌های خود دریافت کنند تا در معرض دید بیشتر در نمایشگاه قرار گیرند.

انتظار  می‌رود CHINAPLAS 2023 بیش از 3900 غرفه دار را با نمایشگاه‌هایی دربرگیرنده ماشین آلات، مواد شیمیایی و مواد اولیه، محصولات نیمه تمام و نهایی گرد هم آورد. در میان آن‌ها، بیش از 400 شرکت به عنوان “PRSI” و بیش از 100 شرکت در سطح ملی به عنوان “غول کوچک” معرفی  می‌شوند.

بسیاری از شرکت‌های “PRSI” در صنایع پلاستیک و لاستیک تمایل زیادی برای گسترش تجارت و توسعه فرصت‌های همکاری بیشتر در بین شرکت‌ها دارند. با این حال، آن‌ها اغلب کانال‌ها و پلتفرم‌هایی برای به اشتراک گذاشتن مزایای فناورانه‌ی خود و دستیابی به خریداران قابل اعتماد و با کیفیت ندارند. در این رویداد، بیش از 40 کارشناس مشهور از بخش‌های خودرو، پزشکی و بهداشت، بسته‌بندی، الکترونیک و غیره، به صورت چهره به چهره با شرکت‌های “PRSI” ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها در گسترش فرصت‌های تجاری کمک می‌کنند.

 

هم‌نشست قالب‌گیری پیشرفته و فناوری نوآورانه HKMDC با گردآوری آخرین فناوری‌های قالب‌گیری

هم نشستِ (Symposium:گردهمایی علمی و پژوهشی) “توانمندسازی کیفیت محصول با قالب گیری پیشرفته و فناوری نوآورانه” با همکاری شورای قالب و دای هنگ کنگ، اولین حضور خود را در روز سوم CHINAPLAS 2023 خواهد داشت. قالب گیری یکی از فرآیندهای اساسی و ضروری تولید است. با توسعه صنایع پلاستیک و لاستیک، افزایش تقاضای مشتریان در مورد محصولات با کیفیت بالا و با دقت بالا منجر به انتظار فناوری‌های قالب‌گیری جدیدتر و پیچیده‌تر می‌شود. شرکت‌های پیشرو و کارشناسان صنعتی آخرین فناوری‌های قالب‌گیری پایدار و روندهای آینده صنعت 4.0 را با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.

 

انجمن SciXplore و الهام از دانشمندان و دانشگاهیان مشهور

یکی دیگر از رویدادهای برجسته در روز دوم، انجمن SciXplore است که با همکاری انجمن فناوری قالب‌گیری پیشرفته سازماندهی شده است. با موضوع “ارتباط علم بسپار با کاربردها”، دانشمندان و دانشگاهیان مشهور نظرات و آخرین گزارش‌های خود را در مورد روند توسعه آتی و دستاوردهای علمی صنعت بسپار از طریق “Keynote Speeches”، “Panel Discussion”، “Meet the Stars” و جلسات جدید “Walk with Scientists” به اشتراک خواهند گذاشت. با غرفه داران برای کشف ایده‌های نوآورانه و “Scientists’ Night” ارتباط خواهند داشت. رهبران دعوت شده از شرکت‌های کلیدی از گردهمایی دانشمندان لذت خواهند برد.

 

مرکز بینش بازار و روز توسعه برای نخبگان پردیس: تشویق سرمایه گذاری بعدی شما

آخرین اما نه کم اهمیت ترین،Market Insights Hub  یا مرکز بینش بازار، که در روز چهارم نمایشگاه (20 آوریل) برگزار  می‌شود، باید 6 انجمن حرفه‌ای را سازماندهی کند که رهبران صنعت و کارشناسان شرکت‌های مشهوری مانند Deloitte China، TCL، STC (Dongguan)  و غیره را گرد هم  می‌آورد. این انجمن‌ها بینش و الهام کسب و کار را در مورد موضوعاتی را از جمله نکات آزمون‌های عملی و صدور گواهینامه برای مواد در تماس با غذا و دستگاه‌های پزشکی، فرصت‌های تجاری RCEP، راهبردهای بازاریابی رسانه‌ای جدید، کاهش هزینه در عملیات کارخانه و آخرین روندهای بازار مواد خام پلاستیکی ارائه  می‌دهند.

همزمان اساتید دانشگاه Southern University of Science and Technology گروهی از نخبگان جوان از چندین دانشگاه را رهبری می‌کنند تا با نمایندگان شرکت‌ها به صورت چهره به چهره برای کشف استعدادها ملاقات کنند. این رویداد به عنوان یک پلتفرم عالی برای شرکت‌ها برای کشف و پرورش ستاره‌های آینده در صنایع پلاستیک و لاستیک عمل خواهد کرد.

 

جهان و چین دوباره به هم وصل شدند!

چین مرزهای خود را به روی مسافران خارج از کشور باز کرده و پذیرای مسافران از سراسر جهان است. کدهای بهداشتی یا قرنطینه دیگر برای همه مسافران چین لازم نیست. از 6 فوریه، مبادلات پرسنل بین سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و ماکائو نیز از سر گرفته شده است. از اول مارس، مسافرانی از تایلند، اندونزی، نیوزیلند، مالزی، کامبوج، آفریقای جنوبی، سریلانکا، مجارستان و لائوس که مستقیماً به چین می‌رسند، نیازی به نشان دادن گواهی منفی آزمایش PCR قبل از پرواز ندارند. مقامات مربوطه مستقر در خارج از کشور از 15 مارس بررسی و صدور انواع مختلف ویزاهای چین از جمله ویزای مسافرتی را از سر گرفته اند. همزمان، ورود بدون ویزا به استان گوانگدونگ نیز برای خارجی‌ها در گروه‌هایی از هنگ کنگ و ماکائو از سر گرفته شده است. در همین حال، اتحادیه اروپا، کره جنوبی، ایالات متحده و استرالیا نیز آزمایش‌های PCR COVID را برای مسافران چینی متوقف کرده اند. گواهی تست منفی PCR قبل از خروج، دیگر مورد نیاز نیست. همه این سهولت کنترل‌ها، راحتی بیشتری را برای بازدیدکنندگان خارج از کشور برای سفر آنها به CHINAPLAS در شنژن فراهم  می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا