اخبار

نمایشگاه اختصاصی ایران در ایتالیا برگزار می شود

بسپار می نویسد، کمتر از یک ماه دیگر نمایشگاه بین المللی رم میزبان بزرگترین نمایشگاه تجاری توانمندی‌های صادراتی ایران با مشارکت تمام بخش‌های تجاری ایران خواهد بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر نمایشگاه بین المللی رم با اعلام اینکه ایران کشوری است که در سیاست خارجی ایتالیا از اهمیت زیادی برخوردار است و بطور یقین همکاری اقتصادی با تهران از ارزش راهبردی بالایی برخوردار است گفت:برای نخستین بار رم به مدت یک هفته میزبان سلیقه، روش زندگی، فرهنگ و بهترین های دنیای تجارت ایران خواهد بود.

پیترو پیچینوتتی گفت: برگزاری این رویداد در نمایشگاه شهر رم برای کشور ایران نیز فرصت منحصر به فردی خواهد بود تا از این طریق توانمندی ها و ظرفیت های خود به شرکت های ایتالیایی و فرهنک کهن چند قومی و جذاب خود را به تمام مردم ایتالیا معرفی کند.

نمایشگاه بزرگ رم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ نوامبر آینده ( ۲ تا ۷ آذر ۹۵ ) به کشور جمهوری اسلامی ایران اختصاص خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: درهفته ایران نمایندگان شرکت های مهم این کشور در بخش های مختلف حضور خواهند داشت. نمایشگاه اختصاصی ایران در رم از نقطه نظر اقتصادی یک رویداد تاریخی است. هفته ایران در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع برگزار می شود و در برگیرنده برنامه های متعددی از جمله ملاقات های تجاری با نمایندگان بنگاه های مهم اقتصادی ایرانی، برنامه های نهادینه ای، فعالیت های فرهنگی به منظور آشنایی با سنت های ایرانی و توسعه روابط جدید تجاری و صنعتی در تمام سطوح خواهد بود.

همکاری میان نمایشگاه رم و نمایشگاه بین المللی تهران از ۳ سال پیش آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا