اخبار

نمایشگاه تهران پلاست یک ماه پیش از برگزاری استارت خورد

بسپار می نویسد، نمایشگاه بین المللی تهران پلاست 30 دی ماه تا سوم بهمن ماه به عنوان نخستین تجربه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که پیشتر زمان برگزاری آن تنها دو هفته پیش از برپایی، از شهریورماه به پایان دی ماه تغییر کرد، در رایزنی های انجام شده با تشکل ها توانست واگذاری دو سالن خود را به دو انجمن بسپارد. 

انجمن همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری واگذاری سالن A را در دستور کار دارد و انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران نیز در حال ثبت نام اعضای خود در سالن C است.

سالن B نیز که قاعدتا به محصولات ساخته و نیمه ساخته اختصاص خواهد یافت مستقلا توسط مجری نمایشگاه به مشارکت کنندگان تحویل خواهد شد. 

به جز انجمن های ذکر شده و برخی از رسانه های تخصصی که برگزاری این نمایشگاه را در پایتخت همراهی کرده اند، انجمن صنفی مهندسین شیمی و پلیمر ایران نیز حمایت خود را از نمایشگاه اعلام کرده است. 


ستاد اجرایی نمایشگاه تهران پلاست هر چند تا امروز به سوالات ارسالی بسپار در خصوص جزییات برگزاری نمایشگاه پاسخ نداده و منتظر ارایه آمار از سوی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاوند بوده است اما برخی اطلاعات مربوط به واگذاری فضا از سوی انجمن دیگر را منتشر کرد. 

طی این اخبار شرکت هایی چون کارنو، خورشید دریای شرق، اطلس ماشین، ظهراب، آربی، کاجاران، نکوبهینه ماشین، کران سیما فام، دقت پلاست، البرز ماشین جی، هما پلاستیک و جهان ابزار به تنهایی 2500 متر از نمایشگاه را در سالن A به خود اختصاص داده اند.


هر چند در زیر عنوان نمایشگاه “رنگ و رزین” هم دیده شده است با اینحال بعید به نظر می رسد که این نمایشگاه بتواند در این بخش با توجه به رقیب قدر خود IPCC موفقیتی را کسب کند. روند فعالیت و تمرکز ستاد اجرایی نیز همین امر را نشان می دهد.


 علاقه مندان جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر  با ستاد اجرایی تهران پلاست، می توانند از طرق زیر تماس بگیرند.



دفتر تهران : خیابان جردن، عاطفی غربی، پلاک 81. واحد 504

دفتر مشهد: بلوار سجاد، نبش یاسمن، پلاک 148. طبقه 4

مدیر پروژه نمایشگاه: خانم نظری

تلفکس:37651148-051

همراه : 09120151274

پست الکترونیک : [email protected]

 

کارشناس پروژه و مسوول هماهنگی: خانم عرفانیان  و خانم رستمی

تلفن :37653080-051 (داخلی 14 ,17 و 18)

تلفکس1 :37650680-051

تلفکس2 :37651247-051

همراه : 09155829086

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا